Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek mit nye pris side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjek dk-priser.dk

Her tilbyder vi gratis annoncering for alle i Danmark.

Hvad synes i om siden? og kontakt endelig supporten hvis i ønsker gratis annoncering.

Go påske ;)
Vi har cirka 100 besøgene om dagen, da siden er ny på markedet.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville fjerne "Udvalgte partnere" selv om det er en reklame for dem alle, så gør det siden uoverskuelig og virker ikke særlig professionelt, da det ser ud til at du har klistret siden til med forskellige billeder.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke var at det er en side jeg meget hurtigt ville lukke ned, ligner at der bare er "smidt" reklamer rundt på hele forsiden.

"Her får du altid et godt tilbud!"

Dette her din side handler om burde forsiden også handle om, istedet for man skal lede efter de begrænset tilbud der er.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke den side. Hvad formål har den, hvad er konceptet ?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Prøv at sætte dig i dine potentielle brugeres sted... Hvad er det lige man som bruger for ud af at besøge dit website? Siden indeholder jo stort set ikke andet end tilfældige bannerreklamer for firmaer jeg aldrig har hørt om.

Som virksomhed er det jo altid rart at kunne annoncere gratis, men jeg har virkelig svært ved at se hvilken type brugere der vil finde siden interessant...

Beklager den lidt hårde kritik, men det er skrevet i den bedste mening, og jeg tror desværre dit koncept har brug for en del justeringer hvis sitet skal blive en succes fremadrettet...

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg ville ikke bruge din hjemmeside på nuværende tidspunkt og her er et par grunde:

Der er ikke links på de forskellige logoer

Designet er ikke optimalt til en platform for annoncering.

Alt er copypasted ind hist og her og dit indhold fremgår dermed rodet og useriøst.

Hvorfor skulle jeg som annoncør ønske at have min reklame på dit website, når der ikke er mange besøgende og sandsynligheden for at få et lead er minimalt?

Jeg vil anbefale dig kigge efter et script eller en færdig løsning, som er bygget efter dit eget koncept. Jeg vil også bemærke, at dit domænenavn giver mig mere tanker om en prissammenligningsplatform ala pricerunner end gratis annoncering.

Håber du kunne bruge min feedback til noget :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kun 100 besøg om dagen, da siden er ny"... det må vist være indgående trafik fra forum links ala det her :-) hvis du slipper tøjlerne og lader siden stå alene uden hjælp, så har du den rigtige besøgsmængde. 

Man får ikke bare lige fast 100 ind om dagen ved at uploade et site, det tager tid.

Derudover, så er det rent SEO mæssigt no-go at lukke siden ned i længere perioder som du har gjort nu. Lad den være på, og vis Google at det er stabilt indhold.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)