Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ifm WorldPress og hjemmeside. Har virkelig klokket i det...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Foderinfo Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆÆÆÆÆLLLLLPPPPPP!!!

 

Jeg er seriøst kommet ud hvor jeg ikke kan bunde. Bare fordi jeg troede jeg viste mere end jeg fandt ud af, at jeg rent faktisk gjorde.

Sagen er kort, at jeg har oprettet en ny hjemmeside via meebox.dk og har valgt WorldPress til at administrere den.

Ifm med at jeg troede at min hjemmeside ikke var aktiveret, får jeg af vide, at den ligger i en undermappe og derfor ikke hedder www.foderinfo.com men www.foderinfo.com/wp - fair nok. Fik ikke den alle bedste hjælpe, men jeg troede at jeg forstod hvad jeg skulle. Jeg skulle finde et sted (kan ikke huske hvad det hed) og der skulle jeg så slette bogstaverne wp. Jeg finder stedet - troede jeg - slettet wp og gemmer. Og så er det så "helvede" bryder løs.

Nu kan jeg ikke længere logge ind. Min login-side ser også MEGET underlig ud ift normalt, og min hjemmeside ser endnu mere underlig ud... Jeg har billeder af det hele, som kan fremvises hvis nogen har brug for det.

Er der overhovedet noget at gøre ved det her problem? Hvis der er, er der så en med god tålmodighed som vil hjælpe mig? Hvor kan jeg evt henvende mig???

Jeg kan kontaktes herinde eller via e-mail trineheide09@gmail.com

På forhånd tak

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har været ude i noget ligende. Du må gerne kontakte mig i pb så ser vi om ikke det er til at løse.

Kan ikke love jeg kan fikse det men kan forsøge (uden at gøre det værre naturligvis) 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ikek har fået løst dit problem kan vi hjælpe dig

send mig en mail

lars@tjenester.dk

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)