Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg vække et freelance-job igen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal finde ud af, om jeg kan vække et freelance job igen.

Jeg havde valgt en vinder. - Men da han fandt ud af, at 'Jeg skal have designet en unik shop i nyeste PrestaShop.' betyder at han ikke bare kan kopiere et template, men skal lave et, så springer han fra.

Jeg fristes næsten til at sige, fanger bordet ikke når man tilbyder sig som freelancer her på Amino?


Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Men da han fandt ud af, at 'Jeg skal have designet en unik shop i nyeste PrestaShop.' betyder at han ikke bare kan kopiere et template, men skal lave et, så springer han fra.

Ja, det er ærgerligt, at der er mange (især yngre), der tror det altid er nok bare at finde et template på nettet og sætte op for kunden, og så score nogle nemme penge på det. 

Carsten Kvist:
Jeg fristes næsten til at sige, fanger bordet ikke når man tilbyder sig som freelancer her på Amino?

Hvis han ikke kan klare opgaven, giver det jo ingen mening at tvinge ham til at bordet fanger. Det får hverken han eller du noget ud af. 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jow det skulle man mene

men i det her tilfælde er du nok bedre stillet ved at vælge en anden da han ved at sige nej viser han ikke har kompetencer til at lave et originalt design

Og du derved risikere at få et skidt produkt

 

Desværre er der herinde rigtig mange "børn" som byder på opgaver hvor de ikke har kompetenserne i orden

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo svært at vide hvilke forhandler I har været igennem og hvordan du har "solgt" opgaven til freelanceren.

Jeg tænker mere på, hvad vil du få ud af, "hvis bordret fanger" at indgå et samarbejde med ham - han har jo ikke ligefrem vist, at han vil arbejde loyalt for dig.

Har du kastet penge efter ham, siden du ikke "bare" finder en anden freelancer?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig... Det giver ikke mening at tvinge opgaven igennem, men jeg synes nu 'Jeg skal have designet en unik shop i nyeste PrestaShop.' indikerer ret godt, at jeg vil have et unikt design!

Nuvel...Det oprindelige spørgsmål. - Kan jeg genoplive opgaven? - Og evt. vælge en anden? - Jeg har allerede flere bud på opgaven.... Og han var ikke engang den billigste!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)