Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit brugernavn til mit erhvers nemid?q

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Har ikke rigtigt brugt mit erhvervsnemid endnu, men har nu pludselig fået lidt tid. Hvad er brugernavnet dertil? 

Til mit almindelige er det jo mit cpr. Hvordan finder man ud af hvad det er til erhvervs? Hvis man skal bruge det lige nu :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt dukker det op af sig selv når du vil logge ind - ud fra de forskellige nemID du har liggende vil du kunne finde det med CVR nr på. Har du valgt sådan et papirkort (ikke ret almindeligt til erhverv) så er det givet også CVR nr men jeg har aldrig installeret via papkort - kun via fil på computeren (og faktisk som USB nøgle som er smart men kun kan ha EN signatur)

det burde vel også fremgå under installationen?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da du fik dit papkort var det hæftet på et A4 brevpapir. Her står dit NemID nummer (formatet  xxx-xxx-xxx ). På velkomstbrevet du fik før papkortet stod nummeret også. Da du aktiverede din Nem-ID havde du desuden mulighed for at oprette dit eget login nummer, så det har du måske gjort ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for jeres svar. 

Problemet er, at det er lang tid siden jeg har bestilt det. Det er bare et papkort. Jeg kan sagtens huske hvad mit password er, som der er alle mulige guides til hvordan man får. Problemet er at jeg ikke kan huske brugernavnet. Jeg tror jeg prøver at bestille et nyt. Har lige set at supporten koster penge hos dem. 

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det koster også et bestille et nyt kort inden det du netop har modtaget er brugt..

Mener det var 125,- DKK, jeg kom af med.. Stod i samme situation som dig.

Dbh

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, ok. 

Jeg endte med at skrive til supporten. Der stod at de ikke krævede penge ind, hvis man var administrator, og havde mistet sit password. Det er jo næsten det jeg har mistet. Dog brugernavnet istedet, men jeg satser på at det er det samme for dem. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)