Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny nicheside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer! :)

Jeg har gennem langt tid undersøgt mulighederne for at kommer igang med at tjene lidt penge på nettet og jeg er efterhånden fundet frem til at Affiliate Marketing nok er en god måde at starte på.

Jeg har derfor startet en ny affiliate side for at afprøve det.

http://appsworld.freeiz.com/?p=31

Men inden jeg går igang med at købe domæne og diverse andre ting vil jeg gerne have jeres feedback på følgende:

* Hjemmesidens design

* Hjemmesidens virkning (kører alt som det skal)

* Indlæggendes niveau (godt skrevet - dårligt skrevet)

M.M

Jeg håber at hører fra jer og lov mig at komme med jeres ærlige mening!;)

Inden i spørger så har jeg fået en del inspiration fra www.sneakerworld.dk 

Jeg har også allerede fortrudt navnet, men det bliver ændret når jeg får købt et domæne :D

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har nok mere ris end ros, men det betyder jo bare at du har lidt at arbejde med :)

Som du selv nævner så er domænet ikke helt godt, tag og køb et "rigtigt" domæne, og med det mener jeg et hvor du ikke blot for et gratis sub-domæne med reklamer du ikke tjener noget på :)

Apps-world.dk er ledigt: https://www.unoeuro.com/domaincheck.php?domain=apps-world&extension=common 

Få oversat dit cms system, der er mange guider til det rundt omkring på nettet

Designet er som sådan fint nok, men der er ikke så meget indhold på siden, så kan ikke rigtig give dig noget konstruktiv kritik der. Sæt dig et mål, skriv et godt indlæg om ugen, arbejd minimum en time på det om dagen, det vil sige ialt minimum 7 timer per indlæg. På den måde får du nogle gode, lange og vigtigst af alt informative indlæg. 

Først der vil vi kunne give dig den nødvendige kritik. Skriv ti gode indlæg og så post og spørg om hjælp igen, så lover jeg at jeg nok skal komme med en masse brugbare tips og tricks til hvordan du kan tjene lidt ekstra :)

Og btw, så ser jeg ikke nogen affiliate links i selve teksten, iTunes store har et affiliate program, enten ved partner ads eller ved tradedoubler, det ville være god mening nu hvor du laver reviews, at du bruger affiliate links der :)

Et generelt tip: Gå efter en niche inden for nichen. Det vil sige, lad vær med at tage de mest sælgende apps der er i iTunes store, gå efter dem du ved alt om, eksempelvis hvis du elsker at lave musik, så gå efter de mixer apps der er, eller hvis du elsker iværksætteri, så find alle apps der kunne være interesant for en iværksætter og skriv nogen skide gode guides omkring det, (faktisk god ide, måske jeg skulle tage og gøre det), for så er du meget nemmere at finde i søge maskinerne da der ikke er så meget konkurrence, og så kan du finde nogen gode marketings kanaler som i disse eksempler kunne være

http://www.lydmaskinen.dk

Eller amino i det andet tilfælde :)

Held og lykke med det :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)