Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurser til grønne iværksættere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en ung fyr der lige er fyldt 20, som er igang med opstart af en virksomhed sammen med min bror. Erhvervserfaring er desværre ikke noget vi har meget af, og vi søger derfor kurser, der kan belære os omkring emner som feks salg og markedsføring. Desværre har jeg haft svært ved at finde noget igennem min research på nettet, og da vi regner med opstart i den nærmeste fremtid, har jeg brug for mere erfarne folks råd og vejledning. Krav er at det skal ligge omkring Midtjylland og at prisen skal være 0-2000,-

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kommune i bor i vil normalt tilbyde iværksætter kurser helt gratis.  Eller prøv at læs mere på Start Vækst.

Held og lykke

Ravn

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er der erhvervsnetværk i jeres område, der både tilbyder kurser og sparring?

Ved at være aktive netværkere, kan i også synliggøre jeres virksomhed og komme ud til flere med jeres budskab. (Og skabe masser af værdifulde kontakter)

Win-win

Held og lykke :-)

Brigitta Mathilde

Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for henvendelserne!

Vi har fået et møde med en iværksætterkonsulent i vores kommune, som vi håber kan hjælpe os. Hvis i fortsat har forslag til kurser/coaching/undervisning, så skriv endelig!

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil også anbefale at i finder en iversætter i jeres område :) Det får i mere ud af end fra kurser er min erfaringer

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)