Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man seriøst penge?

Side 9 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael - jeg har sgu aldrig fået nogen diagnose. Men du er tilsyneladende kompetent nok til at give mig en diagnose? :-)

PS! - DAMP er én stor løgn. Skaberen af "sygdommen" indrømmede det på hans dødsleje. Undersøg det selv, hvis du ikke tror på mig.

Har du nogensinde hørt om det medicinalindustrielle kompleks? - Nej, det har du ikke, fordi du har for travlt med dit eget lille univers. Men i bund og grund, så handler det om at opdigte en masse sygdomme, som der så skal behandles, og vupti, der er en masse penge at tjene. DSM er én stor løgn for 95% af diagnosernes vedkommende, men du vælger selvfølgelig at stole på "fagfolk" uden at tænke over pengeinteresserne.

Det handler ikke om at kurere, men at behandle. Der er ikke penge i at kurere noget.

Det er også derfor vi ser planlagt forældelse overalt, i alle produkter. Fordi hvilken producent har interesse i, at hans produkt holder for evig? - Skulle det skaffe ham kunder? - Du tænker sikker selv sådan. Det er en balance mellem kundetilfredshed og produktkvalitet, kontra indtjening og kundekreds.

Brug nu hovedet, haha.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:
Brug nu hovedet, haha.

I modsætning til dig bruger jeg hovedet konstruktivt hver dag. Du sviner alle folk til som prøver at række hånden ud til dig. Ville du selv hjælpe en som bare står og sviner dig til ?.

Prøv at lave den her debat om til et samarbejde. Tillad at folk prøver at hjælpe dig uden du straks tillægger dem aller mulige skumle motiver. Få styr på din Skizofreni et øjeblik og kom videre i dit liv.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:
og grunden til at en indbrudstyv er blevet til det han er, kan skyldes deres arrogante attitude

Andre end mig der er trætte af denne her "det er altsammen samfundets skyld"-attitude, der gennemsyrer dele af vores samfund? Folk har et kæmpe behov for at fralægge sig ansvar for deres eget liv og deres egne dårlige valg, og det går igen i det offentlige, der bruger millioner og millioner på konsulenter i stedet for at ansætte de rigtige mennesker - så kan man jo altid sige at man bare fulgte McKinseys analyse og råd i stedet for bare at tage ansvar selv.

Du skal tilegne dig nogle kompetencer og så skal du sælge dem. Du er måske mere interesseret i et samfund, hvor du ikke behøver lave noget selv og andre betaler din tilværelse, men det gider vi andre nok ikke, skal du se. Kom ud over stepperne og tag ansvar - hvorfor skulle du være vores andres ansvar?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan ikke hjælpe nogen der ikke vil hjælpes, længere er den ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må indrømme, at jeg ikke føler mig helt sikker på, om dit indlæg er en joke eller ej ... Om du provokerer "for sjov", om jeg så må sige. Hvis det er tilfældet, så er det tragisk, men dog ikke håbløst.

I modsat fald har du en stor! opgave foran dig!

1. Lær at tale/skrive et ordentligt sprog. Jeg har gennem mit mangeårige virke som konsulent - bl.a. på ledelsesplan - lært, at seriøse virksomheder ... og dermed kunder! tænder helt af på sprog som dit.

2. Lær at respektere dine medmennesker! Al omgang med andre mennesker, og dermed også salg, kræver, at du kan møde dine medmennesker med respekt og imødekommenhed. Også selvom du muligvis ikke er enig med dem om alt her i livet.

3. Find ud af, hvad du kan! Ikke, hvad du gerne ville kunne, for du evner åbenbart, som du selv nævner, åbenbart ikke at lære noget nyt. Følg derefter den vej fremad ... også selvom det muligvis "kun" er at vaske gulv. Det kan nemlig sagtens ende med, at du ender med at finde ud af, at du måske alligevel kan lære noget.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det undrer mig at du ikke er startet som selvstændig vinduespudser, eller inden for rengøring.

Der er ingen opstarts udgifter, og du kan uproblematisk tjene 40-60.000kr om måneden. Det forudsætter dog selvdisciplin, og at man kan få hænderne op af lommen.

Der skal du ikke dele din indtægt med nogen (ud over skat), og du kan foretage dit arbejde i præcis det tempo du finder ret. 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man var i tvivl om posteren er en troll så er han en temmelig dårlig troll. Det er kun den slags der poster: 

Bliversnartkriminel:
Jeg gider ikke mere nu.

Bliversnartkriminel:
Jeg er færdig her.

Bliversnartkriminel:
Men fuck it. I'm out!
..... og så fortsætter med at poste på livet løs

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil foreslå at du lige får skrevet en liste med de kompetencer du har

hvad er du god til ?

skrive tekster?

sælge ?

snakke i telefon ?

word ?

excel ?

når du har det kan du søge job som freelance. Så er du også din egen herre og bestemmer selv hvad opgaver du tager ind og hvad du vil lave.

Du er selvstændig og bestemmer over dig selv men du får penge fra andre som du hjælper.

Du får lavet en simpelt hjemmeside ( jeg så man kunne få sådan en for kr. 1000 her på amino )

på hjemmesiden skriver du hvad du kan hjælpe andre virksomheder med ud fra din kompetence liste.

hvis du er lidt smart så er du bare projektlederen og køber dig til opgaverne hos andre freelance.

sælg tekstforfatning og få andre til at skrive teksterne

sælg seo og for andre til at lave seo

osv.

Held og lykke

mvh

Kim Thrane

Marketing Manager

www.marketing-manager.dk

Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Fra  fancyliving.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når du nu har den erfaring du har - at det generelle skole- og uddannelsessystem ikke passer på alle slags hjerner, kunne det så være din niche? - at udtænke nye muligheder, skrive en bog om udfordringen ved din slags hjerne, eller på en eller anden måde gøre opmærksom på problemet, kæmpe for ændringer, finde løsninger?

Side 9 ud af 10 (93 indlæg)