Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man seriøst penge?

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker egentlig som om du bare bør gå efter nogle "lær-selv" kurser på nettet. Noget i stil af www.teamtreehouse.com eller sådan noget. Udacity måske.. Hvis du gerne vil tjene penge, så kræver det, at du ved mere end bare det basale. Gå ind på siderne, flyv igennem deres pænt lange courses et par gange, og så lav noget som folk vil gå i krig med. Noget der skaber engagement. 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard - https://teamtreehouse.com/subscribe/plans?trial=yes

"Basic" koster 25 dollars "pro" koster 49 dollars.. Du prøver at lokke mig i præcis samme fælde, som jeg har sagt at jeg ikke gider mere.

Jeg nægter at bruge flere penge på ubrugeligt lort. Jeg har brugt i omegnen af 30.000 kr. på det de sidste par år, og det har ikke ført noget med sig, andet end at jeg er 30.000 kr. fattigere.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVestergaard - Både og, fordi du ved jo ikke hvad der gør at jeg sidder i den her situation.

Jeg har arbejdet masser, og jeg får ingen kompetencer af at arbejde for andre mennesker. Absolut ingen. De lærer mig sgu da ikke hvordan jeg starter en virksomhed, så jeg kan udkonkurrere dem. De er jo ikke idioter.

Jeg har sågar haft røvsure avisjobs, indtil jeg fik en diskusprolaps (som jeg stadigvæk har) fordi jeg arbejdede for meget. Så lad være med at smide den der i hovedet på mig, tak.

Jeg er på ingen måde talentløs, jeg er bare fucking tom indeni og er på randen til at give op, og ingen har tilsyneladende nogen løsning, uden de liiige skal mase den monetære pikkemand ind, så de kan tjene lidt på idioten her.

Jeg har intet at miste på at blive kriminel. Jeg har ingen kæreste, jeg snakker ikke med min familie og de få venner jeg har, de skal nok komme og besøge mig i fængslet, hvis det er dér jeg havner, og gør de ikke, så var det ikke mine venner alligevel.

Jeg kan sgu godt regne ud, at penge ikke bare kommer flyvende ned i mine lommer, og det har jeg vist også givet udtryk for. Så forstår ikke hvorfor I bliver ved med at køre i den rille. Jeg vil GERNE lave en helvedes masse, jeg vil GERNE lære en helvedes masse, og jeg KAN sagtens lære en helvedes masse, men hvad jeg IKKE vil, er latterlige kurser, der starter på børnehaveniveau, og efter et år er kommet op på 3. kl. niveau. Det har jeg ikke tålmodighed til. Jeg lærer lynende stærkt, ergo; det materiale jeg skal beskæftige mig med, skal gå lynende stærkt, og ikke indeholde noget ubrugelig viden, fordi det er der jeg kører galt.

Jeg har ingen uddannelse og jeg får det aldrig, så det eneste jeg kan få er ufaglærte lortejobs, hvor jeg skal arbejde røven ud af bukserne døgnet rundt, bare for at kunne betale regninger. Hvordan kan du nogensinde sidestille det med succes? - Tro mig, jeg HAR været der, og det giver ikke nogen bedre følelse af noget som helst.


Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:
Hvordan kan det tage 3-4 år at tilegne sige tilstrækkelig viden om affiliate marketing og SEO f.eks.? - Det kan da umuligt tage så lang tid. Sæt jeg bruger 6-8 timer om dagen og husker 95% af alting første gang?

Du skriver du har prøvet, men ikke haft succes. Hvor lang tid har du brugt på at sætte dig ind i det?

Vedrørende SEO, så er det primært Google der diktere slagets gang, da langt størstedelen anvender det frem for Bing, Yahoo, Altavista osv.. Algoritmerne skifter løbende, og der er altid nyt at sætte sig ind i, teste og mere.

Inden du forbander et lønslave job helt alt for meget, så prøv det.. Lars Larsen havde et job, men gik derfra og tog sin erfaring til at skabe sit eget. Hvorfor lære alt på den hårde måde, når du kan springe over hvor gærdet er lavest og få hjælp til det? Så slipper du for at lære alle faldhullerne på egen krop.. eller, en del af dem under alle omstændigheder.

Du slår mig som en der giver op, faktisk.. Hvis du har prøvet så mange ting som fejlede, er det fordi du ikke prøvede hårdt nok. Rom blev ikke bygget på én dag, og du får ingen sjov profit første dag medmindre du køber og sælger aktier med profit - en mulighed der?

Bliversnartkriminel:
Hvad folk skal bruge 5 år på, kan jeg gøre på 1-2 år. Tro mig.

Så burde du da sagtens kunne finde et emne du har interesse i, læse lidt om SEO, markedsføring og god tekstskrivning og så taste løs til en affiliate side. Sådan sider tager noget tid før de giver en profit, men hvis du kan klare 5 års arbejde på 1-2, hvorfor så ikke springe ud i det, og så om 1-2 år have en side med 5 års tilsvarende erfaring i form af opsætning, indhold og mere? Jeg vil langt hellere side en 5 timer om dagen i et stykke tid og arbejde på en side, istedet for at sidde 24 timer i en celle uden at kunne sige "Fuck det, jeg tager sgu en pause og går udenfor..", for det tillader mange fængsler ikke. Udenfor kan du selv styre din økonomi. Jo mere du laver, i dette tilfælde i form af den endnu fiktive side, jo højere kan din indtjening blive. I fængslet får du en fast slat penge og så er det dét. Tag ikke din frihed for givet..

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@Blivsnartkriminel

Du nævnet at du lære hurtigt omtrent 5 gange hurtigere og 95% af det sidder fast.

Hvis dette er tilfælde syntes jeg du skulle se på nogle af de råd Thomas har givet dig og sætte dig for af lære noget SEO etc

Tag et stenet timeløns job i et års tid (gøre jeg selv) for ligesom at have noget indkomst mens man lære. 

Du må ofre dig selv i et år eller to.

Evt se en psykolog det er der ikke noget nederlag, tværtimod det kan hjælpe en langt hen ad vejen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jo så være, at det ikke skader dig hvis du kommer i fængsel, men du kunne jo overveje om det skader den du måske vil slå ned eller begå røveri eller tyveri mod - og det kunne jo være lige så interessant som om det lige generer dig. 

Nå bortset fra det, og den kendsgerning af du er rasende bitter, så synes jeg du er velformuleret på masser af måder men:

Jeg tror ikke du får folk til at tænke, at ham må vi hjælpe med en masse gode forslag. Du mangler rent ud at skaffe sympati for din sag.

Du skal nu, uanset hvad, ikke regne med at få en masse forslag om guldgrupper som alle kan grave i uden uddannelse og kapital. Findes de rundt om hos amino brugerne, så vil de sikkert bruge dem selv, og ellers gi ideerne videre til nær familie og nogen som de fatter sympati for?

Du skrev du ikke fatter hvordan skoledrenge kan tjene styrtende. Jeg ved heller ikke hvor almindeligt det er. Faktisk tror jeg, at de færreste via nettet når op på at ha de ca 17.000 jeg synes husker du skal ha hver måned, efter skat men

Stift CVR - kryds af for importregistrering og moms

Lav en webshop og tilknyt en betalingsprovider - eller ex bare Paypal til at tage mod penge

Hør banken om de vil stille erhvervskonto op og ellers brug din private konto

Find blackmask og iphone cover leverandører - start via alibaba i Kina og arbejd videre derfra

ELLER - google dropshipping - find en der vil levere hodies og caps fra europa direkte til dine kunder og opsæt webshop til det

Originalt NEJ bestemt ikke - Garanteret indtjening - NEJ bestemt ikke - Muligt JA - det gøres af mange og de bygger vel så videre ud fra det med flere og mere spændende produkter, men så er du i gang med en webshop

Hvad du end gør, så gør noget du kan gøre ved siden af det du idag får penge fra som løn så du ikke står HELT uden, brug aftener og week-ender på det - og se så hvornår du mener det kan bære

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er der 14 dages free trial, hvis du fungere 5x hurtigere end alle andre, så bør du også kunne nå ind og downloade alle deres courses, eller gennemgå deres 15 timers course på 2 timer. Go fight you frikn' noob.

Dit problem er, at du har ingen kampgejst. Du åbenbart ikke hurtig nok til at lære af dine fejl.

Du har den samme klamme mentalitet som mange andre "nu har jeg prøvet, det virker ikke, derfor, giv mig alt frit." Kom i sving. Få fingeren ud.
Brug din tid på virksomheden, i stedet for at sidde her og skabe dig over hvor hård verden er imod dig, og du ikke bliver anerkendt for din utroligt hurtige hjerne.
 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad vil du få ud af, at blive rig? Andet end at have penge på kontoen, hvad vil det så gøre for dig?
Du virker til at være ved at brase helt sammen over stressen af ikke at få en ordentlig omsætning. Det bedste for dig, ville formentlig være at komme i balance
At starte en virksomhed med et kæmpe stress vil formentlig ikke gavne din forretning. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:

Millard - https://teamtreehouse.com/subscribe/plans?trial=yes

"Basic" koster 25 dollars "pro" koster 49 dollars.. Du prøver at lokke mig i præcis samme fælde, som jeg har sagt at jeg ikke gider mere.

Jeg nægter at bruge flere penge på ubrugeligt lort. Jeg har brugt i omegnen af 30.000 kr. på det de sidste par år, og det har ikke ført noget med sig, andet end at jeg er 30.000 kr. fattigere.


Du er 30.000 kroner fattigere, men en masse erfaringer rigere og du har fundet ud af at quick-rich-schemes ikke fungere. 30.000 er jo ingen penge over flere år. Så det går squ nok, du har et helt liv foran dig.

Jeg tror ikke på at du finder noget hjælp herinde, fordi der er ingen der har den nøgle du leder efter, du stiller de forkerte spørgsmål. Men forhåbenligt er der nogle andre der kan drage nytte af tråden. 

Du kommer ingen steder før den dag du stopper med at sige at du ikke KAN, og replacer det med at du ikke VIL eller har LYST. Og fuld respekt for det, men tag dog ansvar for det. Men stop du med at sige du er for hurtig, og det er lavet til idioter. - Det er at skyde ansvaret væk fra dig selv. Du e mener sikkert noget andet, fred være med det. 

Måske du skulle stille spørgsmålet hvordan du kunne finde frem til roden af hvorfor du ikke føler du kan de ting du nævner, og måske kunne du prøve at arbejde med dig selv for at tilrette dig de omgivelser du nu engang er i(som du ikke kan ændre) og i slutningen opnå de ting du vil. Og alt respekt hvis du heller ikke vil det, men så tag du ansvar og sig det direkte, du er selv ansvarlig for hvor du er.  Og du er den eneste der kan ændre din situation, ingen her på Amino kan gøre det for dig, og der popper ingen guide ind step-to-step på Amino til hvordan du kan sidde derhjemme og kører en god løn ind hver måned. Altså, helt ærligt. 

Jeg håber alt det bedste for dig, men jeg tror du er i en helt urealistisk verden med din mentalitet. Jeg tvivler på nogle her på Amino kan bryde igennem det lag. Jeg håber at du 5-10 år nede af vejen kan se tilbage på de ting du har skrevet i dag, og kan se det. 

Ender du med at bllive kriminel, jamen det er dit valg, der er ingen der har lagt den rute for dig. Og måske det også er en god erfaring, fordi det er nu heller ikke let. Så truer du måske med at blive iværksætter næste gang. 

.

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:
Jeg nægter at bruge flere penge på ubrugeligt lort. Jeg har brugt i omegnen af 30.000 kr. på det de sidste par år, og det har ikke ført noget med sig, andet end at jeg er 30.000 kr. fattigere.


 At kalde TeamTreeHouse for "ubrugeligt lort" lyder godt nok så forkælet som det overhovedet kan lyde! :-D

Men at du får det op i 30K lyder som om du har ladet dig narre til et eller andet fis i en hornlygte.

Det er virkeligt kvalificeret undervisning du får til sølle 25 USD om måneden. Det er det der gør tiderne i dag supergode - i forhold til da jeg startede med at interessere mig for IT, hjemmesider og programmering.  

Udover TeamTreeHouse har jeg i år genbesøgt: Lynda.com, PluralSight.com, Learnable.com, E-Universe.dk og Marketers.dk. Alle disse steder har ekstremt kompetente undervisere. 

Amazon.com etc til nye gode bøger. 

Der er selvfølgelig ingen, der kan indsprøjte din viden, og hvis det bliver tilgængeligt for fattige, så bliver der pludselig heller ingen konkurrencefordel i at have den viden ;-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)