Kære alle, Jeg har skrevet en længere artikel under overskriften Marketingchef: Ryd nu op Der kunne lige så godt stå online købmand eller lignende. --------- Du vil komme til at tjene mange flere penge. Rod og dårlige data ødelægger din forretning. Læs hvorfor 30% kan være dobbelt så meget værd som 100%.
“Der er 2 typer farlige kunder, når man er email marketing virksomhed”, fortæller Kim Østergaard der har grundlagt MailPlatform. “Dem der bevidst forsøger at snyde – og så de uvidende med deres opdrag indenfor offline kommunikation”. De sidste, marketingcheferne, er iflg Kim Østergaard de farligste. “Vi kan ikke se det på dem – de repræsenterer en pæn virksomhed”, uddyber han. Dem der bevidst forsøger at snyde er lettere at spotte – de ved oftest meget om udsendelse af nyhedsbreve, og er kendt som dårlige afsendere af de modtagne mailservere.
Den pæne marketingchef med de dårlige dataHan kan være både en mand og en kvinde. Oftest arbejder vedkommende i en større virksomhed. Virksomheden har opsamlet modtagere til deres nyhedsbrev over en længere periode. Måske er marketingchefen under pres for at inkludere købende kunder i listen. Ingen ved rigtigt hvordan og hvornår de første data blev opsamlet. Har virksomheden sendt ud til m ......... Læs resten af artiklen Kim |
Endnu et slag for at rydde op i data
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)