Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan min beskrivelser af kategorier i magento ikke vises?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg håber der sidder en magento-ekspert derude der vil give mig et godt råd. Jeg er ved at søgemaskineoptimere min Magento webshop, i den forbindelse vil jeg skrive en lille tekst på hver kategori side, altså så der er en tekst kunderne kan læse i front end før de ser produkterne nedenunder. Men men men.. Den er skrevet og gemt i fanen Indhold -> Beskrivelse. Når den er gemt kan jeg intet se på min front end. Hvad gør jeg forkert?

God påske.

Med venlig hilsen

Line Jensen

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

er der slet ingen der kan hjælpe mig? Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du tidligere kunne se kategori beskrivelsen på din side?

Hvis nej: Er du sikker på at dit tema understøtter at vise kategori beskrivelsen?

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Nej jeg har ikke tidligere kunnet se beskrivelserne. Men hvis mit tema ikke understøtter kategoribeskrivelser kan det så ikke lade sig gøre?

Med venlig hilsen

Line Jensen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Line Jensen:

Hej Kim.

Nej jeg har ikke tidligere kunnet se beskrivelserne. Men hvis mit tema ikke understøtter kategoribeskrivelser kan det så ikke lade sig gøre?

Med venlig hilsen

Line Jensen

Hvis temaet ikke understøtter beskrivelserne (hvilket det tyder på), så er det ikke ret meget arbejde at få den til det. 

Jeg har ikke lige mulighed for at hjælpe med det nu, pga. mange opgaver. Men hvis du smider mig en privat besked, så kan jeg lige skrive når jeg har tid til at se på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)