Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop producent

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke man har ultimativt store krav til features er Shopify.com en fantastisk løsning. Man er lynhurtigt igang og modsat mange open source webshops kræver det så godt som ingen konfiguration at få danske data som moms, fragt, betalingsløsninger, osv. korrekt ind.

Skal man endelig gå med open source så er Magento en meget stor og tung platform at give sig i kast med. Men de har naturligvis det store community bag sig, hvis man ser det som en fordel. Det vil afhænge lidt af hvad ens ambitionsniveau med shoppen er.

OpenCart og Prestashop er lidt mindre kendte men absolut solide platforme.

Så er der selvfølgelig DanDomain, der som dansker er nemt at komme igang med. Men set fra et teknisk perspektiv er det ikke en ligefrem sublim løsning som open sourcer'ne og Shopify.

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian, 

Hvis du ingen erfaring har, ville jeg helt klart anbefale dig, at kigge på Wordpress med WooCommerce, og Shopify. Begge løsninger er meget simple, og er især gode, hvis man har en mindre shop. 

Fælles for begge løsninger er, at de MEGET simple, og nemme at navigere, og finde rundt i - Hvorimod løsninger som Magento, og Prestashop er mere "avancerede" at navigere rundt i (ifølge mig) 

Eneste minus ved Shopify er dog, at de koster en pæn sum knaster om måneden, hvis man ønsker dét abonnement hvor man ikke skal betale nogle % af ens transaktioner, og hvis man ønsker funktioner såsom gavekort etc. 

Men jeg synes bestemt, at du skal kigge på både WooCommerce (Wordpress+WooCommerce) og Shopify. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle svarene, er skam blevet en smule klogere!
Der er dog stadig ting jeg undrer mig over, jeg er skam klar over at startbudgettet for Magento er en rimelig sjat penge, hvilket jeg også var klar til at ofre på det.
Da projektet jeg har gang i nu, er med rigtig store ambitioner, og er allerede kommet godt fra start!
Har kigget lidt på shopify, og det virker skam ikke lige til at være mig. :(

Hælder stadigvæk mest til Magento, da det virker som den nemmeste platform at udvide!

Men igen, tilbage til den egentlige overskrift på tråden. Altså firmaer eller privatpersoner som evt. kunne sætte en fin Magento shop op!


MVH

Sebastian 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange der kan hjælpe dig med Magento - vi er blot en af dem, vi kan enten hjælpe dig med at realisere et udkast du selv har lavet eller opbygge en shop ud fra en dialog om produkter og målgruppe.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sindustries:

Hælder stadigvæk mest til Magento, da det virker som den nemmeste platform at udvide!

Det er ikke helt rigtigt, Magento er klart den tungeste og sværeste platform, at udvide af de nævnte. En god ven skiftede fra Magento til WooCommerce, hans oplevelse var det kostede cirka en tredje-del, at bygge funktionalitet ovenpå WooCommerce i forhold til Magento.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes RIGTIG mange gratis moduler til Magento og der findes et hav af shops der kører uden der er betalt for ekstra udvidelser.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

At lave en blog om valg af webshopsystem og udelade verdens mest brugte? Det kan man vel godt, men det svarer vel lidt til at skrive om motorløb og undlade Formel 1 :)

Og om få minutter får du så at vide, det jo er fordi det også koster det samme som Formel 1 - overdrivelse fremmer ikke altid forståelsen. Der er en grund til Magento er det mest benyttede system på verdensplan.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
At lave en blog om valg af webshopsystem og udelade verdens mest brugte? Det kan man vel godt, men det svarer vel lidt til at skrive om motorløb og undlade Formel 1 :)

Det er der da ikke noget odiøst i, dengang OsCommerce var størst blev der også skrevet af masser af blogs om valg af shopsystem som pegede på Magento, det var selvfølgeligt også helt i orden.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)