Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motoriklegetoj.dk: Feedback ønskes på vores nye webshop

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Om os" - hvem er I? Jeg ser kun "jeg - jeg - jeg".

Virksomhedsprofil kunne være et alternativ! Hvis der er flere medarbejdere, så skriv om dem.

"Her vejledte jeg i at lærer skiløbets hemmeligheder" - tsk tsk - "uddannet lærer fra Århus Lærerseminarium ", så burde du også kunne lidt om "r" eller ej i enden Wink

Ellers hamrende flotte legemøbler Yes

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, aldrig skriv "vi" hvis der kun er én :-) Det er vigtigt at holde troværdigheden i topform! 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Jacob

Tak for jeres indspark og ord:)

Ja, måske er navnet ikke så lige til første gang man ser det men det skal være i 1 ord:)

Vi vil helt sikkert give flere betalingsmuligheder hen ad vejen:) Jeg vil prøve at arbejde lidt med gennemløbet som du forslår Jacob.

Go dag til jer:)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig fin side, og kan rigtig godt lide produkterne :) Hvis jeg skal nævne en ting som umiddelbart slår mig i øjnene, så er det nok det indtryk som designet gav / giver mig. Pga. det enkle udtryk med røde farver på hvid, så var mit første indtryk at siden er meget "klinisk", ja faktisk tænkte jeg på hjerteforeningen, og ligende sider. Måske det er bevidst :), men det var dog mit førstegangs indtryk.

Men ellers, super produkter. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Fru Hartmann og Morten

Ja, tak for rettelsen og de gode og fine inputs. Siden om os er ikke helt på plads. Vi er to der driver virksomheden og vi skulle gerne have to tekster hvor vi forklarer lidt om os selv som individer samtidig skal der gerne et par billeder ind med os med lidt action i:) Så nej, den er ikke færdig under Om Os.

Jeg synes jeg har læst og erfaret - med sider hvor der passionen gerne må være synligt, at man godt må skrive lidt mere personlige tekster under Om Os og med nogle "action"-billeder. Har I anden erfaring?

@Michael-  tak for input og de fine ord. Jeg er tilbøjelig til at give dig lidt ret. Der er noget klinisk vs. produkter med naturlig glød. Det vi bare har erfaret er at det "kliniske" f.eks. hånden og hjertet er let at fortolke og forstå ind i en kontekst hvor der er fokus på børns velbefindende. Så på den måde fungere det p.t. ret godt tænker jeg:)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det (ovenstående kommentar) var lige hvad jeg skulle til at skrive. Savner hvem "jeg' et" er.

Flot side- pøj, pøj videre :)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I nogle gode indspark ift. vores videoer og brugen af disse - både ift. konvertering og ift. til SEO?

Vh

-Søndergaard-

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ultimative video vil være en 2-delt, hvor man først ser et barn lege med "emnet" og dernæst en der forklarer lidt mere teknisk (om man vil). Evt. skift frem og tilbage. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Morten - det skal vi helt sikkert arbejde med.

Og tak for podcasten - den er super god. Jeg har allerede ladet mig inspirere og nedsat tempoet i forsideslideren:)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange gode gratis pointer, som man kunne ha' brugt flere år på at finde ud af selv. Lyt i øvrigt til mange af de andre gode podcast hos pottercut :-) Held og lykke med projektet. Jeg glæder mig til at følge det :-) 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)