Fin overskuelig side. I har en prisberegner på kategorisiden. Den er der ingen der bruger (jf. brugerundersøgelser) så jeg ville bruge pladsen på noget mere relevant. Ellers ville jeg flytte den ned i bunden.
Jeg ville smide lidt incentives op i toppen i nærheden af kurven. Såsom: Hurtig levering: 1-3 dage, 40 dages returret, du støtter red barnet eller hvad der nu skal til for at få folk til at købe.
Ved siden ad logoet skal det ikke være motorik legetøj, altså med mellemrum ?
Det kan godt være at det er min motorik der r noget galt med eller min stavning men når jeg ser motoriklegetøj køre mine øjne rundt i hovedet på mig ..moto hva for noget... :)
Indholdet er hjemmesiden ser flot ud. Jeg synes, at du skulle tilføje flere betalingsmuligheder fx igennem American Express, Mastercard osv. det vil hjælpe med at give flere muligheder for kunderne at betale. Nogle kunder har præferencer indenfor visse betalingskort og jo flere muligheder du giver kunderne at betale på jo mere sandsynlighed er der for at tiltrække flere kunder.
En ting som kunne hjælpe din gennem for at se produktet til kunder vil betale for produktet (gennemløbet for hvor nemt det er at komme til betaling). Prøv at lokaliser ved hver station/klik hvor der kunne være nogle mangler.