Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opstartsfase af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fornyligt åbnet min webshop, og første problem var at wordpress temaet ikke var responsive på Tablets og små computer skærme.

Derfor leder jeg efter en person der har styr på hvordan brugervenlighed og designet skal se ud på en webshop, og hjælpe mig igennem opstartsfasen af en hjemmeside.

I kan se hjemmesiden her: www.badasswheels.dk

Send en besked til mig om hvad jeg kan gøre bedre, og hvad der muligvis mangler på min side.

Mange Tak

-Mark 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... 

Det er noget som der skal kodes - Et tema er ikke ud af boksen responsive, men som sagt noget der skal kodes før det er responsive... Har du brug for hjælp til det skal du være velkommen til at sende mig en PM

/Nicky
www.wearewebstars.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah man kan godt købe temaer som er responsive men det er rigtigt at hvis du ændre lidt i temaet skal det selvfølgelig også gøres hvor der tages højde for alle skærm størrelser..

Evt. find et tema på themeforest.net

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky.

Jeg har fået nogenlunde kodet min CSS sammen sådan at hjemmesiden også kan vises og bruges på iPad/små skærme.

Men jeg vil gerne tage imod dit tilbud om at hjælpe mig. Gider du sende mig en mail på m.boege2@gmail ? For jeg kan ikke helt finde ud af at sende dig en privat besked.

Mvh. Mark 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Jeg sikrede mig at inden jeg købte temaet på themeforest, at det var 100% responsiv, hvilket så ikke var tilfældet. Og der var ikke meget hjælp at hente hos skaberen af temaet, så jeg måtte selv dykke ned i CSS'en og rode lidt rundt.

Mvh.

Mark 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)