og du har prøvet (+45) 70 555 678 og support@yourpay.dk Det lyder lidt underligt hvis du i flere arbejdsdage ikke har kunnet komme i kontakt? |
Hej Mads
YourPay er en and! De har startet deres forretning før de havde varer på hylderne. De fleste gør det lige omvendt – sørger for at forretningen kører, at alt er klar og at de første varer er klar til salg. YourPay har, skønt man åbnede forretningen i det tidlige forår 2014, måske endnu ikke fået de nødvendige tilladelser til at drive finansvirksomhed. Det svarer til at åbne en pølsevogn uden at have fået de nødvendige tilladelser fra fødevarestyrelsen. Det er muligt, at det nu måske er kommet på plads, men de har fra starten begået den fejl at køre med lukkede kort. Når noget ikke fungerer, holder de kæft. Det er dårlig service, mener jeg. Jeg har utallige gange forsøgt at komme i kontakt med dem, pr. telefon, mail eller på deres adresse. Det var håbløs.
Mit råd er derfor; drop YourPay hurtigst muligt, send en mail og bed om at blive slettet og her skal du nok true lidt og vælg det tyske Paymill i stedet for. Det fungerer og de har fin service.