Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 21 ud af 34 (335 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Henrichsen:

Nogen der har YourPay?

Kan slet ikke komme i kontakt med dem :(

og du har prøvet (+45) 70 555 678 og support@yourpay.dk   Det lyder lidt underligt hvis du i flere arbejdsdage ikke har kunnet komme i kontakt?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

YourPay er en and! De har startet deres forretning før de havde varer på hylderne. De fleste gør det lige omvendt – sørger for at forretningen kører, at alt er klar og at de første varer er klar til salg. YourPay har, skønt man åbnede forretningen i det tidlige forår 2014, måske endnu ikke fået de nødvendige tilladelser til at drive finansvirksomhed. Det svarer til at åbne en pølsevogn uden at have fået de nødvendige tilladelser fra fødevarestyrelsen. Det er muligt, at det nu måske er kommet på plads, men de har fra starten begået den fejl at køre med lukkede kort. Når noget ikke fungerer, holder de kæft. Det er dårlig service, mener jeg. Jeg har utallige gange forsøgt at komme i kontakt med dem, pr. telefon, mail eller på deres adresse. Det var håbløs.

Mit råd er derfor; drop YourPay hurtigst muligt, send en mail og bed om at blive slettet og her skal du nok true lidt og vælg det tyske Paymill i stedet for. Det fungerer og de har fin service.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad tror i, er de blevet stuerene :-)

Fra Agerbæk
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har testet det med en live konto, og det virker fint.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:

hvad tror i, er de blevet stuerene :-)

 
De har fået tilladelsen, men den er begrænset ligesom ewire's var, dvs. du ikke får en krone af dine penge hvis de tømmer selskabet og lader det gå konkurs, ikke at jeg siger det er hvad de vil, men det var heller ikke ewires plan oprindeligt og det endte jo sådan.
 
Hvis du vil være sikker på at du får dine penge ved en evt. konkurs så skal du vælge en betalingsløsning hvor selskabet har tilladelse som e-pengeinstitut, så skal de have en modregningsfri konto til brugernes indestående som så kan udbetales ved konkurs.
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du alligevel vælger selskabet, så hold øje med selskabets årsregnskabercvr.dk, hvis selskabet er I problemer så er det med at få dit indestående ud, det var den fejl jeg og mange andre lavede med ewire, mindst et år får det gik galt kunne man se I regnskaberne hvad der var i vente.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også gået op for mig at yourpay endelig er klar til at servicere deres kunder. Jeg har sågar fået en mail fra dem om at de nu gerne vil have mig som kunde. Det sker på trods af at jeg tidligere har bedt dem om at slette alle oplysninger om vores virksomhed. Hvad skal man mene om dette og hvad skal man gøre med et firma, som man har mistet tilliden til? Jeg holder mig nu fortsat til Paymill. Her overføres betalingerne fra kunderne til en uafhængig bankkonto (Credorax), som Paymill ikke har adgang til. Paymill tilbageholder ikke en gang deres egen provision. Den skal jeg selv indbetale til dem månedsvis bagud. I tilfælde af konkurs, skulle pengene være sikret. Ja - det er nok en god idé at holde øje med yourpays regnskabet. Det kan jeg tilslutte mig. Men gider man det bøvl?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har selv været stor tilhænger at de "alternative" betalingsmidler som ewire osv., byggede en solid forretning op omkring det med tidligere forretninger - men jeg må sande at efter jeg er gået over til Epay er min konvertering steget, og systemet er simpelt.

Ja det er da lidt bøvl og koster lidt (3.000kr) at få indløsningsaftale osv., men hvis du tror nok på din ide er det jo små-penge.
Kan kun anbefale at gøre det rigtig fra start.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ofte er det sådan at man får det, man betaler for, samtidig med at vi helst vil undgå at betale en alt for høj pris. Det gælder især hvis man skal punge ud inden man har tjent en krone. På den anden side er de dyre løsningen langt fra altid de bedste. Derfor leder vi, der driver nystartede virksomheder med lys og lygte efter løsninger, der først skal betales, når der kommet penge i kassen. Sådanne vilkår gjaldt for Ewire og de gælder også for yourpay. Heldigvis findes der alternativer, men der er ikke så mange, som er brugbare for en dansk webshop. Jeg overvejer derfor at bruge yourpay – dog udelukkende for rent DAN-kort, VISA og Mastercard vil jeg fortsat køre via Paymill.

Side 21 ud af 34 (335 indlæg)