Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 19 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:
Det er ikke for sjov

Ja, klart er det ikke i orden at love os en løsning, der så viser sig at skade vore forretning. Selvom de fik det til at virke ordentligt, har man op til 10 dages omsætning stående et sted som ingen ved.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet for min virksomhed og for YourPay er bare, hvis jeg fra starten havde vidst at de ikke er klar, havde jeg fundet en anden løsning ind til videre og så eventuelt senere (når de er klar) vendt tilbage til YourPay. På grund af deres facon har jeg mistet kostbar tid og kunder, fordi jeg stolede på dem. På grund af deres tåbelige og ærligt talt, helt amatøragtige adfærd, kan de være 100 % sikre på at jeg aldrig vender tilbage. Tværtimod, så agter jeg at politianmelde dem for ulovlig dataindsamling, hvis de ikke garanterer mig at de har slettet alle min oplysninger. Derudover vil jeg advare alle i mit netværk om aldrig at engagere sig med YourPay. Jeg håber også at det pengeinstitut, som de samarbejder med, hvis de gør det, tænker det samme: Disse mennesker råder ikke over det format, som skal til for at drive en troværdig forretning. Navnet – brandet om man vil, YourPay, er perdu - kaput. Find et nyt og lad det blive overtaget af folk, der har forstand på at drive forretning. Det er fint at hygge sig med programmering som hobby. Det er godt, men det er ikke godt nok, når det drejer sig om betalingsløsninger. Fri mig for entusiaster, der ikke aner hvad de har med at gøre. Jeg er sikker på at mange andre, ikke mindst Aminoer, tænker det samme som jeg.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er flere der har skrevet mange advarsler imod at bruge yourpay, det er bare at læse tilbage i tråden. Det var tydeligt for mig at der slet ikke var styr på tingene i det selskab og jeg advarede imod dem i mange indlæg.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er jeg sikker på. Desværre så jeg dem for sent eller også var jeg for tidligt ude. Det må jeg så notere som en fadæse fra min side.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldigvis har jeg det sådan at jeg stoler på det gode i mennesker, samtidig med at jeg nærer tillid til folk. Skulle man leve med en bevidsthed om at der står en svindler ved hvert gadehjørne, vil jeg føle mig fortabt. Der må også findes forretningsfolk, der tør at gøre lidt mere gavn for andre end patterne på en tyrekalv. Det må være grænser for grådigheden. Men når jeg møder en – en grådig, der oven i købet er et fæhoved, er jeg nådesløs.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Jeg har fundet frem til QuickPay og Swedbank, og skulle være køreklar om 10 dage. Super integreret betalingsrude, hvor kunden får valideret felter med det samme, 1.5% pr. transaktion, gebyrfrit, og omsætningen er på egen bankkonto på to dage. QuickPay er gratis første kvartal, derefter 150 kr. pr. måned. Ansøgning hos Swedbank koster 1500 kr. Man kan modtage Visa Dankort og andre visa.

Så kører kortbetaling med Swedbank via QuickPay. Det var uproblematisk at få aftalen igennem, og Swedbank skulle bare se kopi af mit pas.

Der kommer nok en regning fra swedbank på de 1500,- og måske noget forudbetaling for transaktioner. QuickPay har givet måneden ud og næste kvartal gratis.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har som kreditor lige fået besked om årsagen til Ewire´s fallit: Konkursen skyldes, at Finanstilsynet inddrog selskabets tilladelse til at udbyde betalingstjenester og til at udstede elektroniske penge som følge af selskabets kapital- og likviditetsberedskab. Your Pay er, så vidt jeg kan se, stadig ikke kommet i gang. Formentlig er årsagen den samme: Finanstilsynet rutter ikke med godkendelser, hvis man ikke kan opfylde kapitalkravene. Men biksen er tilsyneladende fortsat fuld af optimisme. Måske vil de bare sælge deres systemudvikling. Men det bliver svært. Ewire´s system er sat til salg og det har jo bevist sin duelighed praksis.

Jeg er gået over til Paymill og det fungerer helt perfekt. Det var ikke helt let at få implementeret (i Open Cart) og det tog sin tid, men det hjalp, da servicefolkene og undertegnede begyndte at kommunikere på tysk med hinanden. Er der nogen, der har spørgsmå eller har brug for hjælop vedr. Paymill, tøv ikke med at kontakte undertegnede.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:
Er der nogen, der har spørgsmå eller har brug for hjælop vedr. Paymill, tøv ikke med at kontakte undertegnede
Lars, betaler du også 50 kr pro udbetaling til din danske bank?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så langt er vi ikke kommet endnu. Vores salgssæson starter ikke før omkring 1. september - vi sælger opvarmet beklædning. Men vi har da lavet nogle tests og det bliver spændende at se hvad banken så siger, når pengene kommer retur. Skulle de finde på at kræve gebyr for den slags vil jeg da protestere kraftig, alternativt finde en pengeinstitut, som ikke gør det. Jeg giver besked så snart jeg ved noget mere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

i stedet for at afvente og protestere vil jeg da anbefale at undersøge det. Det er jo totalt standard at i princip alle banker tager 50 kr i gebyr hvis en udenlandsk betaling kommer i udenlandsk valuta - med mindre ordeningen siger, at den der betaler, betaler omk både hos sig selv og hos modtager

Ofte kan det undgås hvis man sikrer at pengene kommer i DKK

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 19 ud af 34 (335 indlæg)