Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 17 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

YOURPAY, ved godt I følger denne tråd, men vil ikke blande jer. Helt seriøst, nu må i sgu se at få styr på de koder på kortbetalingssiden. Jeg er selv udvikler og kunne fixe mange af de koder på fem minutter. Og så sæt nogle folk på, så I kan få svaret på supportspørgsmål. Jeg har ventet i snart to uger på svar på simple spørgsmål om fejl på jeres betaling. De ting skal være i orden før vores shop overhovedet prøver at åbne for Yourpay.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi trækker også vores tidligere ros tilbage, vi har ikke fået svar i 3 dage nu, og i går stoppede yourpay helt med at fungere.. Vi kører nu med paypal, indtil vi fået et svar fra dem af.. de har efterhånden kostede os en del penge i tabt omsætning mm.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Yourpay fungerer ikke. Jeg har også droppet dem. Men ideeen er god

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ærgerligt. Jeg synes generelt der mangler kvalificerede alternativer til PayPal i Danmark.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

UHA, der er da en gåde hvad dem fra Yourpay har gang i. Det ser da ud til de har forspildt en kæmpe chance.