Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 17 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

YOURPAY, ved godt I følger denne tråd, men vil ikke blande jer. Helt seriøst, nu må i sgu se at få styr på de koder på kortbetalingssiden. Jeg er selv udvikler og kunne fixe mange af de koder på fem minutter. Og så sæt nogle folk på, så I kan få svaret på supportspørgsmål. Jeg har ventet i snart to uger på svar på simple spørgsmål om fejl på jeres betaling. De ting skal være i orden før vores shop overhovedet prøver at åbne for Yourpay.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi trækker også vores tidligere ros tilbage, vi har ikke fået svar i 3 dage nu, og i går stoppede yourpay helt med at fungere.. Vi kører nu med paypal, indtil vi fået et svar fra dem af.. de har efterhånden kostede os en del penge i tabt omsætning mm.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Yourpay fungerer ikke. Jeg har også droppet dem. Men ideeen er god

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ærgerligt. Jeg synes generelt der mangler kvalificerede alternativer til PayPal i Danmark.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

UHA, der er da en gåde hvad dem fra Yourpay har gang i. Det ser da ud til de har forspildt en kæmpe chance.

Jeg har nu sendt online ansøgning til Swedbank, noget med 1,5% i gebyr for en Visa og Visa Dankort transaktion. De tager 1500 i oprettelsesgebyr, og 200 som minimum pr. måned, men det er inkluderet i transaktionerne. Det gik glat og med fantastisk telefonsupport. Er sådan set lovet aftale inden 10 dage.

Og så en psp aftale med Quickpay, Gratis oprettelse, 1. kvartal gratis, derefter 150 pr. måned. Ingen transaktionsgebyrer ved under 500 transaktioner pr. måned.

Så er det vist også slut med at grave i halvsuspekte aftaler.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

UHA, der er da en gåde hvad dem fra Yourpay har gang i. Det ser da ud til de har forspildt en kæmpe chance.

Jeg har nu sendt online ansøgning til Swedbank, noget med 1,5% i gebyr for en Visa og Visa Dankort transaktion. De tager 1500 i oprettelsesgebyr, og 200 som minimum pr. måned, men det er inkluderet i transaktionerne. Det gik glat og med fantastisk telefonsupport. Er sådan set lovet aftale inden 10 dage.

Og så en psp aftale med Quickpay, Gratis oprettelse, 1. kvartal gratis, derefter 150 pr. måned. Ingen transaktionsgebyrer ved under 500 transaktioner pr. måned.

Så er det vist også slut med at grave i suspekte aftaler.

Rimelig heftigt oprettelsesgebyr for en mindre virksomhed, men på længere sigt må det da kunne betale sig! :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstas:
Rimelig heftigt oprettelsesgebyr

Jo, men S5 / Valitor tager så vidt jeg ved 1900,- og tabt omsætning pga. manglende streamlinet kortbetaling kan hurtigt blive langt dyrere. Nu hvor eneste kortbetaling er Paypal, oplever jeg, efter Ewire ikke er mere, flere kunder det ikke har færdiggjort købet. Det skal jo også lige nævnes at der var problemer med Ewire betalingsruden, og at kunder kunne ende på Ewire hjemmesiden.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille plus til Yourpay, er at de trods alt udbetaler, vi har fået den første udbetaling i dag. Men det virker fortsat ikke og der er absolut ingen kommunikation omkring det!

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Så er det vist også slut med at grave i halvsuspekte aftaler

Fornuftigt. Det er i hvert fald en god og gennemsigtig løsning du har valgt.

Side 17 ud af 34 (335 indlæg)