Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 16 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Smedemark Kristiansen:
Har du droppet ansøgningen til Paymill?

Jeg regner ikke med det udarter sig til andet end skriveri frem og tilbage. Jeg har forsøgt at forklare at jeg ikke kan finde test api keys nogen steder og ikke har noget der hedder settings. Jeg har lavet screendump til dem for at vise at linket ikke findes i mit cockpit. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Smedemark Kristiansen:
Jeg regner med at ansøge en af dagene, men det lyder som et stort besvær?

Det er ikke mere besværligt end at skulle søge hos andre kortindløsere. De stiller nøjagtig de samme krav som alle andre. Følgende ting skal være i orden.

- Betingelser, som er nem at finde på site

- Kontakt oplysninger som er til at finde på site

- CVR.nr.på site

- Dokumentation for virksomhed

- dokumentation for ejeren/ejernes adresse (Krav fra EU)

Er ovenstående på plads, så er der ingen problemer med Paymill.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyrus Razavi:
De stiller nøjagtig de samme krav som alle andre

Ikke i mit tilfælde. Som sagt står de ting i shoppen, med de kan ikke læse dansk. (De kræver kopi af for OG bagside af passets foto side, har de uddybet):

After careful checking, we have found that some documents we require to get your account 100% set up are missing from your application:
  • VAT ID: please provide us with your VAT ID. If you do not have it, please provide a copy of your Unique Taxpayer Reference / tax code from the local financial authority
  • Imprint: please add an imprint/contact details section to your website. An imprint has to state: your company name, address and telephone number. You can see PAYMILL'S imprint here as an example https://www.paymill.com/en-gb/imprint/
  • Website phone: please add your telephone number to your website
  • Terms and conditions: please add terms and conditions to your website: They have to state: your refund policy, conditions of use, privacy policy, your rights as a seller, their rights as buyers and liability issues
  • Signature Service Agreement: please sign the PAYMILL Service agreement, otherwise we cannot start activating your account. For the physical copy of the contract it is important to hand sign the document, otherwise the bank does not accept it. Please keep in mind that we need this contract within 10 days.
  • Cancellation policy: Please add to your website information concerning the cancelation of any purchase of your product/service.
  • Confidentiality policy: The user should be informed about what purposes their personal data will be used for and who will be able to access it. Please add contact details for data removal requests.
  • Refund policy: Please explain on your website the neccesary steps a customer must go through in order to receive a refund after cancelling service or returning a product.
  • Passport/ID: please provide a copy of the front and back of the photo page of the passport for all beneficial owners (those with at least 25% ownership of total shares). Please note that the passport has to be valid for the next 6 months
  • Return policy: Please add a return policy to your website, stating how an unsatisfied customer can return a purchase.
  • Shipping policy:Please add the following information to your website: shipping methods, delivery time and shipping prices for all countries/regions you are planning on selling your product/service to. 

Jeg har googlet Stripe, at Paymill er en klon af Stripe. Stripe kræver slet ikke de ting. Men det forlyder at de ikke er klar i Danmark endnu. Paymill er flot på overfladen, men har bundkarakter hos Trustpilot, og jeg forstår nu bedre hvorfor. Måske Jer der er glade for dem kan rette op på den balance?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lige lidt skriveri med finanstilsynet og yourpay

start nedefra

 -------------

Virksomheder, som har tilladelse og derfor under Finanstilsynets tilsyn, fremgår af vores hjemmeside.

 

Finanstilsynet kan oplyse, at allerede inden Ewires konkurs har der været overvejelser om, hvorvidt reglerne for sikring af brugermidler hos e-pengeudstedere som Ewire burde ændres . Allerede i oktober forventes fremsat et ændringsforslag, hvorefter det er op til Folketinget at beslutte, om der skal vedtages nye regler.

 

Du kan eventuelt sender dit telefonnummer, hvis ovenstående efterlader flere spørgsmål.

 

Med venlig hilsen

Tina Knudsen-Leerbeck

Fuldmægtig, cand.jur.
Juridisk Kontor 

------------------------

Hej Tina

 

Hvad gør vi så, hvem kan vi spørge?

 

Kan de lave det samme stunt som Ewire og løbe med hele kassebeholdningen?

 

vh Flemming

----------------------------

Tak for din henvendelse vedrørende YourPay.

 

Efter § 92 i lov om betalingstjenester og elektroniske penge gælder § 354 i lov om finansiel virksomhed på sager omfattet af kapitel 2, 3 og 3 a, i lov om betalingstjenester og elektroniske penge.

 

Den skærpede tavshedspligt i § 354 i lov om finansiel virksomhed medfører, at Finanstilsynet ikke kan udtales sig.

 

Med venlig hilsen

Tina Knudsen-Leerbeck

Fuldmægtig, cand.jur.
Juridisk Kontor
______________________________________________­­­­­­____



Århusgade 110, 2100 København Ø
Tlf.: +45 33 55 82 82 / Fax: +45 33 55 82 00
Direkte tlf.: +45 41 93 35 56
tkl@ftnet.dk
www.finanstilsynet.dk  

-------------------------

 

Hej

 

Er det korrekt at i er inde over yourpay ?

 

Stor debat her http://www.amino.dk/forums/t/227223.aspx ovenpå ewires konkurs

vh Flemming

 

--------------------

Tak for din mail.

Ja, Finanstilsynet er inde over vores forretning, da vi er reguleret af de lovpligtige regler i forbindelse med finanstilsynets paragraffer.

 

Mange Hilsner
Mathias
Yourpay Support

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel skriver at Yourpay har fået rettet nogle ting, og de modtager pengene som de skal. Og jeg kan nu se at Yourpay har fået fixet så jeg nu kan slette poster i Dashboard. 

Hvad med den manglende CVC validering hos Yourpay. Der kræves ikke indtastet CVC kontrolcifre. Da jeg testede med rigtig transaktion, kunne jeg undgå at udfylde det felt.
Mikkel: Ser du det som et problem? Jeg kan ikke rigtig blive klog på, om CVC nummer er et lovkrav ved netbetaling.  
Og du får svar fra supporten, men det er foruroligende at de ikke har svaret siden min sidste to tickets fra 29. april. afsluttende med et "oprop".
Jeg kan ikke mere betale med mit private visa dankort. Beskeden er nogetmed forkert test kort benyttet, selv om jeg udfylder korrekt gang på gang. Og det er med Produktions MerchantID

Kan man så leve med Yourpay, og regne med at de kommer ovenpå tingene hen ad vejen? Findes de om tre måneder?

Paymill:
Efter jeg skrev til Paymill at de må kigge bedre efter på min shop, har de sendt et tilbud om at bruge en anden bank via Paymill. Her er uddrag af mailen:

We have received the information that due to your business model, the
activation via (Credorax) can be quite lengthy and may include further
inquiries. To facilitate the activation, we have sent you a contract
from our acquiring bank Wirecard .

You can then start directly with Visa and MasterCard, and choose if
you want to enable or disable 3D Secure. The pricing of course remains
the same, at 2.95 % for the billing volume and € 0.28 per transaction.

If you would like, please let me know and I can send you the new contract.

Nu ved jeg snart ikke om Paymill er mere troværdige end Yourpay. Paymill er lidt af et helvede af dokumentation og noget uklare svar fra forskellige supportere, og så er der bundkarakter hos Trustpilot. Men deres Wirecard løsning ser ud til at kunne give adgang til kortbetaling straks og ikke kræve den yderligere dokumentation eller krav til shopsiderne.

Så kan det også være Stripe åbner i Danmark senere i år. Man kan ihvertfald ikke tilmelde med Danmark som land endnu: 
https://manage.stripe.com/account/details

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogen der har oplevet at betalingen med yourpay ikke kan lade sig gøre..

her i går klokken 9 stykker blev en ordre gennemført som den skulle, senere på dagen når folk har fri for arbejde bliver alle ordre bare efter ladt!!!

det viser sig så at yourpay betalings formular kun kan tage imod deres test kort
OG JA jeg har testet både deres produktions id, og test id't det er det samme kun test kort og test betalinger både på produktions id og test!

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt forstår at man den gang brugte Ewire, da de gav mulighed for at modtage dankort. Men hvorfor går folk så meget op i Yourpay.

Der er dusinvis af andre sikre løsninger derude. Hvis man alligevel kun skal tage imod Visa, og Mastercard, kan man lige så godt lave en aftale med Sweedbank, Valitor eller nogen andre derude direkte.

Hvorfor have Yourpay som mellemmand og risikere at miste sin tilgodehavende?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi det er relativt dyrt med en indløsningsaftale for en nystartet virksomhed.

Hvilke muligheder udover PayPal og Yourpay har man, hvis man ikke ønsker at 'investere' i en indsløsningsaftale? Paymill og hvad mere? :-)

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden er yourpay og Paypal smarte hvis man har flere små webshops hvor nogle måske ikke sælger ret meget. Ved andre indløsere skal du ansøge per. Domæne og betale abb osv. Ved yourpay og Paypal kan du bare indtaste at du nu også modtager betalinger på en anden url og så kører det. Og der er kun udgifter ved salg

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:
Desuden er yourpay og Paypal smarte hvis man har flere små webshops hvor nogle måske ikke sælger ret meget. Ved andre indløsere skal du ansøge per. Domæne og betale abb osv. Ved yourpay og Paypal kan du bare indtaste at du nu også modtager betalinger på en anden url og så kører det. Og der er kun udgifter ved salg

Jeg er enig mht. Paypal, men synes stadig at Yourpay er shady...

Der intet på dem hos finanstilsynet og helt op til 9 dage før man får udbetalt sin tilgodehavende.... Det er vel fint hvis man kun sælger lidt hist og pist og ikke har noget at miste. Men forestil dig en virksomhed som opsætter for bare 20.000,- på deres site det svarer til en udestående på mere end 100.000,-. Det er det samme som at have solgt sine varer på kredit, uden at vide om kunden betaler regningen eller ej.

I princippet ville det være bedre at sælge varen på kredit til kunden og sprede sin risiko, fremfor at have en stor sum stående hos en Aps, der kan gå konkurs, og wupti, en ny omgang Ewire og 8.000.000,- af vores penge er borte :)

Ewire var i det mindste under finanstilsynet.

Og bemærk at Yourpay/Dinterminal siger at de er under finanstilsynet, men der intet at finde på dem når man søger på dem hos Finanstilsynet.

Side 16 ud af 34 (335 indlæg)