Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 15 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vat-id er dit moms nr, det er bare DK foran dit cvr nr, utroligt de ikke ved det.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Så der det hovedbrud da klaret... De kan jo heller ikke læse dansk, så det kan være svært for dem at se at alle oplysnigerne er på shopsiderne. Men det er tossede krav de stiller til shopsiderne.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

For lige at give lidt tilbagemelding igen, og deje tråden over på yourpay.

Så har vores forhold til yourpay udviklede sig positivt, vi har en fin dialog med dem, og de svare ofte vores mails indenfor 24 timer.

De har udbedre fejl, og vi får penge kontinuerligt

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ventet 2 uger på at blive oprettet og de har ikke svaret på nogle af mine henvendelser. Så jeg har nu opsagt samarbejdet med dem

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Arvid Jacobsen:
Men det er tossede krav de stiller til shopsiderne.

Deres krav er ikke forskelligt fra Paypal eller andre udenlandske kortindløsere. 

De kan ikke på samme måde føre kontrol mod CPR. registret, for at se oplysninger omkring ejerne osv. Det har noget med hvidvaskningsloven at gøre.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:
Deres krav er ikke forskelligt fra Paypal

Nu ved jeg ikke hvad krav Paypal stiller til nye i dag, men da jeg skulle eftervalidres, var det samme dokumentering som hos Yourpay. Ikke noget med at Paypal blandede sig i, hvad og hvor tingene stod på shopsiderne.

Paymill har helt tossede krav, ihvertfald til min shop. Jeg har planer om at ansøge hos Stripe, for at få en integreret kortbetaling.

Yourpay har ikke svaret i to uger på seriøse enkle spørgsmål. Ville godt støtte dem og nyde gavn af den totalt billige løsning, men det virker desværre som om de er ved at lukke og opgive foretagenet, når man ikke hører et pip, og stort set ingen melder om succes med dem.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe, er også helt fine, dog er deres internationale afdeling super langsomme.

Vi blev lovet et opkald og der gik 2 uger før vi hørte noget fra dem. Men det skal sige når aftalen er på plads, så har de en rigtig fin løsning.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det siges at Stripe slet ikke er klar til Danmark endnu:

http://www.amino.dk/forums/t/220688.aspx?utm_source=NewMessagePostedToThreadNonAminoPlus&utm_medium=email&utm_campaign=ForumReply&utm_content=posttextlink#1493431

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

DA vi snakkede med dem, var de vidst klar til DK, jeg tror det går gennem noget der hedder Worldpay.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 33
Fra  una LIVING Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Paymill har helt tossede krav, ihvertfald til min shop. Jeg har planer om at ansøge hos Stripe, for at få en integreret kortbetaling

Har du droppet ansøgningen til Paymill?

Jeg regner med at ansøge en af dagene, men det lyder som et stort besvær?

Ejer af unaliving.dk, som sælger kugletæpper og uld bordskånere

Side 15 ud af 34 (335 indlæg)