Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 13 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:
MEd stor sikkerhed det samme som med Ewire, et stort tab.

Enig.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Kan du sige mig, om du oplever samme fejl som jeg oplever med Yourpay:

  1. CVC koden er ikke påkrævet at udfylde for kunder.
  2. Backend - Nye betalinger: "Fjern" linket dur ikke. Betalinger på listen kan ikke fjernes, om det er tests eller en rigtig transaktion.

Det ser ud til Yourpay support svartid er mange dage efterhånden. Man kan nok sige de har haft travlt med at få systemet på banen, uden at de har haft tid til fejlretninhg og afpudsninger. Som betalingsudbyder burde man vel forvente at teknikken er top tjekket. For mig at se, er det elementære ting som validering og listning i backend, som en kodemand har forsømt at gøre færdig.

Gad vide hvor mange der anvender Yourpay indtil videre. Er der flere der kan melde ud?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til mændene bag yourpay kan jeg se, at en af dem i bestyrelsen har været key account manager ved pbs og har haft andre stillinger indenfor samme branche. 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:

I forhold til mændene bag yourpay kan jeg se, at en af dem i bestyrelsen har været key account manager ved pbs og har haft andre stillinger indenfor samme branche. 

Det er da godt nyt. Du oplever ikke de to fejl jeg oplever?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at søge hos Yourpay for at se hvordan det fungerer, og må konkludere, at Yourpay er useriøse.

Vi har selv et samarbejde kørende med Paymill og har derfor ikke brug for Yourpay, men her kommer der et kort resume.

Jeg fik en mail fra Yourpay, om at vi skulle stille en sikkerhed på 75.000,-. Derudover ville de tilbageholde 15% af vores omsætning over en 12 måneders periode.

Det fik mig til at tænke, når man stiller sådan et krav, så har man ikke læst på sine lektier. I vores branche er vi heldige hvis vores fortjeneste på en vare overstiger 10%. Hvis vi valgte at leve op til Yourpay's krav så skal vi selv spytte 5% ekstra i kassen.

Derudover stiller Yourpay ingen garantier for os. Lad os antage at vi omsætter for 300.000,- / ugen. 15% af det over 12 måneder svarer til 2.160.000,-. Hvad er vores garanti for at vi ikke mister de penge?Og hvilken rente tilbyder Yourpay for at have 2mil. af vores penge stående?

Det er dybt useriøst, jeg vil anbefale i finder en anden udbyder.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:
Vi har selv et samarbejde kørende med Paymill

Forlanger paymill garanti? Og hvor lang tid er deres behandling af ansøgninger?

På forhånd tak

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores tilfælde var det smertefrit, og der bliver ikke stillet krav til sikkerhed. I vores tilfælde var behandlingstiden 5 dage.

De har en professionel kundeservice, mails og telefonopkald besvares straks.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange synes det er uhyre besværligt og tager lang tid at blive registreret. http://www.trustpilot.dk/review/www.paymill.com På et forum tog det 5 uger og kopier af alt muligt skulle sendes med brev til Tyskland.

No monthly fees. No setup fees. No recurring fees. Det ligner alternativ til Yourpay og Ewire, kun en procent mere.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Proceduren var meget simpelt:

1. Man opretter en konto hos dem.

2. Udfylder en formular med sine oplysninger derefter.

3. Modtager en mail fra sin account-manager med oplysninger omkring dokumenter der skal sendes til Paymill, og vejledning til hvordan man få bedst mulig konvertering.

4. Man skriver under og sender kontrakten.

Har man en shop der allerede understøtter Paymill, så er man kørende.

Jeg mener ikke du kan sammenligne Paymill med Yourpay, på nogen måde. Bare det at man kan komme igennem til Yourpay på 3 forskellige numre i 3 forskellige lande i sig selv, er bedre end Yourpay. 

Derudover er det første gang vi oplever en indløser kræver at tilbageholde 15% af en virksomheds omsætning, udover de stiller krav til 75.000,- i sikkerhed. 

Det er fuldstændig ude i hampen ude af trit med den reelle verden, 15% er altså meget, i vores tilfælde ville det være over 2 milioner kroner, de vil have lov til at tilbageholde, som sikkerhed. Det er useriøst.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, Paymill for Prestashop er installeret. Det ser helt fint ud. Mange korttyper. Helt integreret i shop. Rigtig validering som ePay. Så skal man vel bare ansøge for at få de to keys.

Forstår ikke rigtigt at Valitor koster ansøgningsgebyr og abonnement, når Paymill kan det samme.

Og så kan jeg ikke lige se, hvad man skal bruge Yourpay til nu...

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 13 ud af 34 (335 indlæg)