Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 11 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så modtog vi de første penge fra Yourpay. Det skal dog siges at vi pt. oplever problemer med deres plugin - vores "din ordre er nu gennemført" side er helt gal og det er angiveligt relateret til en fejl ved Yourpay. De er dog ikke til at få fat på og svarer ikke på mail. Desuden oplever vi at de nogle gange trækker dobbelt fra enkelte kunder. Så skal vi til at undskylde og tilbagefører.

Fra København S
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,
Har du mulighed for at kontakte mig på mail@karol.dk - vi har nemlig også yourpay og jeg har et par spørgsmål til dig :-)
Det skal dog siges at vi endnu ikke har fået de penge som lovet!

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
"din ordre er nu gennemført" side er helt gal

Måske i .htaccess filen der kan laves en omdirigering indtil videre.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
de nogle gange trækker dobbelt fra enkelte kunder

Det kunne muligvis være en fejl i pluginnet, eller at kunder gensender formularen, og at koderne ikke er gode nok til at forhindre sådan noget.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

Mikkel288:
"din ordre er nu gennemført" side er helt gal

Måske i .htaccess filen der kan laves en omdirigering indtil videre.

Hej Jørgen,

Lige nu er der "en side inde i en side" det vil sige, at det ser meget mærkeligt ud, min it mand skriver sådan her"Som du kan se på vedhæftede billeder er det et iframe der gør at siden vises inde i siden ved thanks siden". Han har vedhæftet nogle screenshots, hvor han også beviser fejlen er fra Yourpay. Jeg tror også han har prøvet det du skriver med at omdirigering.

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare det at man ikke kan komme igennem telefonisk, hverken til salg support eller bogholderi er kritisk.

JEg har fuld forståelse for en virksomhed kan have travlt, meeen det er ikke ok, at lade folk vente i 5 minutter for derefter at bede om kundenstelefonnr. for tilbagekald, uden mulighed for at vente på en medarbejder.

Kommunikationen er ikke i orden, troværdigheden lider skader.

Overførselstid på 9 dage er for lang tid, specielt fordi yourpay ikke kan stille nogle garantier.

Vi vil gerne give Yourpay.dk en chance såfremt de er vililge til at stille en bankgaranti på 250.000 Kr.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:

Lige nu er der "en side inde i en side" det vil sige, at det ser meget mærkeligt ud, min it mand skriver sådan her"Som du kan se på vedhæftede billeder er det et iframe der gør at siden vises inde i siden ved thanks siden". Han har vedhæftet nogle screenshots, hvor han også beviser fejlen er fra Yourpay. Jeg tror også han har prøvet det du skriver med at omdirigering.

Man havner hos mig på en side, (IKKE i iframet/hullet,) der ikke findes i min Prestashop: /index.php?controller=?controller=history
I htaccess filen har jeg forsøgt mig med at omdirigere, men uden held:
Redirect 301 /index.php?controller=?controller=history /ordre-historie
Men hvis det bliver aktuelt for mig at bruge Yourpay, vil jeg nok bruge tid på at lave omdirigeringen på anden måde.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
Så modtog vi de første penge fra Yourpay. Det skal dog siges at vi pt. oplever problemer med deres plugin - vores "din ordre er nu gennemført" side er helt gal og det er angiveligt relateret til en fejl ved Yourpay. De er dog ikke til at få fat på og svarer ikke på mail. Desuden oplever vi at de nogle gange trækker dobbelt fra enkelte kunder. Så skal vi til at undskylde og tilbagefører.

Mikkel kan du ikke spørge din bank hvor pengene kommer fra, vi er mange der er ivrige for at finde ud af om det evt. kunne fortælle hvem der er indløser. Hvis det er yourpay der er afsenderen på beløbet, så vil det også være nyttig information. 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg ser det er Yourpay ikke en indløser. 

Yourpay er nøjagtig det samme som Ewire, blot ikke godkendt af finanstilsynet.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:
Sådan som jeg ser det er Yourpay ikke en indløser. 

Det er de helt sikkert ikke, det har de jo også selv meldt ud. Det ændrer ikke ved vigtigheden af HVEM der er indløser.

Cyrus Razavi:
Yourpay er nøjagtig det samme som Ewire, blot ikke godkendt af finanstilsynet.

Hvilket kan være hamrende ulovligt, jeg mener man skal have tilladelse hvis man opbevarer penge som betalingstjeneste, uanset om man udsteder elektroniske penge eller ej (wallet)

Igen er det afgørende hvem der er afsender af pengene.

 

Side 11 ud af 34 (335 indlæg)