Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 10 ud af 34 (335 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Ang. tilsyn af den hemmelige indløser, så kan de jo sige hvad som helst, for der er ingen der kan tjekke det uden at vide hvem der er indløser.
enig, og at de nu skulle sige indløser var under tilsyn af EU - når det senest var en større dansk bank er jo helt galt. EU fører vel ikke tilsyn med indløsere og EU har vel ikke direkte tilsyn med en større dansk bank.

Det hænger slet ikke sammen for mig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk at EU laver 'stresstest' på de store banker. Om det er det, der menes med tilsyn ved jeg ikke.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
Jeg mener faktisk at EU laver 'stresstest' på de store banker. Om det er det, der menes med tilsyn ved jeg ikke.
det har intet at gøre med tilsyn med en indløser vil jeg påstå. EU har ønsket stresstest helt korrekt og de udføres af European Banking Authority (EBA) men har intet med kontrol af indløsere som sådan at gøre. Det er finanstilsynet i DK som er med i EBA som sådan - men en indløser garanti er det som sådan ikke.

Jeg er derfor meget overbevist om at det er en søforklaring at EU kontrollerer den indløserbank som Yourpay har lovet at holde hemmelig - for at sige det pænt.

Den kan ha klaret en stress test som går på at bevise den kan klare ganske store vanskeligheder - men det er ikke direkte tilknyttet indløsergaranti, og det er stadigt for mig mystisk at den STØRRE dansk bank skulle gå ind som indløser og give Yourpay mulighed for godkendelse af alle uden krav om garanti inden for ganske få dage.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Jeg mener faktisk at EU laver 'stresstest' på de store banker. Om det er det, der menes med tilsyn ved jeg ikke.

Jeg kan ikke huske hvad supporteren nøjagtigt sagde, men noget med at banken var under noget kontrol. I øvrigt så er betalingsvinduets adresse https//yourpay.se, så det kunne vel være en stor svensk bank. Supporteren har selvfølgelig et navn, men jeg skal ikke udstille nogen med navn, hvis ikke det er nødvendigt. Det er nok heller ikke fair at kopiere mailsvar fra supporten ind her, men her er et uddrag af den første besvarelse fra dem:

"Jeg kan godt forstå din frygt omkring at der sker en ny "Ewire skandale", men da vi er ægte jyder af sind, og professionelle indenfor betalingsbehandling, kan jeg godt love at vi ikke ønsker at udsætte vores kunder for samme risiko."

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
"Jeg kan godt forstå din frygt omkring at der sker en ny "Ewire skandale", men da vi er ægte jyder af sind, og professionelle indenfor betalingsbehandling, kan jeg godt love at vi ikke ønsker at udsætte vores kunder for samme risiko."
synes du det rækker - der er en del jyder som er krakket selv med banker der var under finanstilsyn og jyder er ikke generelt sådan nogen der gemmer pengene i træskoene så ingen nogen sinde har tabt på en jyde. Come on og stil rigtige krav til en betalingsformidler

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
synes du det rækker

Nej, gode intentioner er bestemt ikke nok her. En god jyde kan jo også sælge en bil, men glemme at fortælle at der ikke er nogen motor i ;-)

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
Vi får vores første penge fra dem på Fredag og jeg skal som tidligere nævnt nok vende tilbage med, hvordan det går.

Går det stadig godt med Yourpay. Gætter på det nu er omkring 9. dag. Er der begyndt at komme penge ind? 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De talte vist over sig da de sagde vi ville få dem i fredags, eller regnede ikke lige helligdage med. Det er i dag 7 hverdage siden første betaling. Og stadigvæk ingen endnu.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:

De talte vist over sig da de sagde vi ville få dem i fredags, eller regnede ikke lige helligdage med. Det er i dag 7 hverdage siden første betaling. Og stadigvæk ingen endnu.

Det var godt at høre at der er et par dage...
Jeg tester det foreløbigt. De har fået forbedret nogle ting og lavet validering på kortbetalingen, dog ved jeg ikke helt med valideringen på CVC koden... Jeg kan ikke fjerne poster i dashboard. Men hvis de får fixet de ting og banken kan levere, og blive ved med det...

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
De talte vist over sig da de sagde vi ville få dem i fredags, eller regnede ikke lige helligdage med. Det er i dag 7 hverdage siden første betaling. Og stadigvæk ingen endnu.

Jeg håber i har dem i morgen Mikkel, HUSK at spørge banken om hvor betalingen kommer fra, så kan vi få afklaret en del ting.

Side 10 ud af 34 (335 indlæg)