Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Ides udvikling og fremtid – Ide 1?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt tænkt tænkt og kommer bare ikke nogen vejene og håber på nogen her måske kan komme med frisk råd og syn på mit problem. Problemet er, at jeg skal vælge en ide ud af to idéer som jeg brænder for OG det virker lidt svært.

Det som gør valget endnu mere svært er, min usikkerhed på mine ideé´s videreudviklingsmuligheder.
Jeg har ikke været iværksætter før, og vil derfor være sikker på jeg træffer min beslutning på et godt grundlag.

 

Jeg håber I har tid til at hjælpe lidt med råd og om mine ideer er holdbare. Jeg har ca. 30.000kr at bruge på projektet.

Ide 1:

Jeg har lyst til lave en webshop, hvor der kun sælges handsker. Sports handsker, arbejdshandsker og almindelig handsker
Er det klogt, at lave en webshop hvor der er så mange handsker indenfor forskellige kategorier. Kan det forvirre folk?
Jeg er også i tvivl om de handsker skal sælges direkte til klubber eller kan de sælges med webshop kun?
Hvis jeg vælger fokuser kun på et område f. eks sport, så er jeg nød til at sælge andre sports artikler for at få en forretning ud af det – eller hvad synes i?

 

 Ide2:

Jeg vælger lave et selvstændigt opslag til den..

Drøfter de to ideer igennem og på baggrund af det træffr jeg mit endelig valg

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk jeg har kun 30.00kr til projektet
Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen kommentar
Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ventede på ide 2, men har ik kunnet se den?

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at sige om idéen er god eller ej. Men det er en tid for nichémarkeder og der passer du jo ind.

Jeg tror det ultimative spørgsmål er om du kan få folk til at tænke på din webshop når de skal købe nye handsker, eller om de bare går ned i Silvan eller en forretning.

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)