Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App, Terms of Service m.m og lovhjelm?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er igang med at få udvikle en app, som er "simple" og skal kunne bruges af alle i verden igennem apple og google. Udover alle de andre ting jeg ikke havde tænk på fra start at er det nu opgavet dette nye problem omkring Terms of Service og Privacy Policy.
I app skal man kunne laver en bruger, hvorefter man kan rate nolge billede og selv uploade billeder, jeg er dog kommet meget i tvivl om (ved ikke noget om) hvordan jeg skal forholde mig til disse ting. Jeg har læst på nettet at der er indlagt nolge Terms of Service og Privacy Policy, hos ihverfald apple, såfrem man ikke selv gør noget.
Man da man skal kunne oprettet en bruger + upload, synes jeg at forstå denne ikke helt er nok. Derfor ville jeg hører om nogle ved hvordan jeg skal forholde mig, kan jeg klippe og kliste lidt fra andre app's (fra USA) eller er jeg under dansk lov (har et ApS) selv om app'en er global?
Håber det ikke er for rodet, er ikke selv så meget inden i jura, og ved hvordan det skal forklares!

mvh
Jesper

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)