Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YourPay.dk ? Er det sikkert? ERFARING med dem tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skriver dette indlæg for at klarlægge lidt om folk har erfaring med YourPay.dk eller om folk bare tror det er en god idé?
Vi har netop signet op hos dem, og er blevet godkendt (grundet ewire's lukning).

Vi kunne derfor godt tænke os at vide om folk har brugt dem? Hvis ja, hvordan foregår det? Får man sine penge til tiden?

Hvad har folk af erfaringer med dem, er det reelt nok eller snyd og humbug?

På forhånd tak! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ah snyd og humbug er det vel ikke. Jeg har ikke personlige erfaring, men skrev om dem i lidt sammenligning på facebook - min frygt er mere, at de jo ikke en gang har den sikkerhed som ewire virkede til at ha for mange indtil for nyligt og at de er meget nye.

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har heller ikke erfaring med dem, siden ser reel ud, men der er ikke meget info at finde omkring virksomheden. CVR nummer, personer bag virksomheden, samarbejdspartnere osv. 

Kan ikke se at det ikke skulle fungere, men der er vel altid en risiko når man vælger de hurtige løsninger, kortbetaling er en temmeligt seriøs affære, og det kræver meget af indløser.

Så mon ikke sikkerheden er i orden, her tænker jeg PCI DSS og netværksreglerne m.m., ellers bliver det en kortvarig affære.

Det er ikke altid at de løsninger der ser nemme og billige ud, også er det. Men de er som regel gode til en start. Så gi det et forsøg, så længe du selv syntes at du er tryg ved det, men læs betingelserne godt igennem. 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug nu bare Paypal.

Mine kunder konverterede fint på mellem 5-10%.

Kunderne behøver ikke have en konto længere for at betale igennem jeres webshops.

Der er allerede plugins til alle webshop systemer..

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)