Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage afbetaling og give kredit i webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at indføre et af de mange systemer som gør det muligt for os at tilbyde vores kunder afbetaling / ratebetaling og give kredit risikofrit i en af vores webshops.

Er der nogle der har prøvet nogle af udbyderne (viabill, klarna etc.)?

Til jer der har prøvet har i kunnet mærke noget på den gennemsnitlige ordrestørrelse og på konverteringsraten?

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Vi overvejer at indføre et af de mange systemer som gør det muligt for os at tilbyde vores kunder afbetaling / ratebetaling og give kredit risikofrit i en af vores webshops.

Du skal være opmærksom på at ViaBill ikke er risikofrit, selvom de rent faktisk oplyser at de er. Vi havde selv samme opfattelse, som vi har fået bekræftet telefonisk adskillige gange, men det viste sig vi tog fejl

Vi oplevede dog hverken større ordreværdi, eller øget kundetilgang, så vi klarer os fint uden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for info, kan se at viabill ihvertfald ikke er en mulighed så. Kan anbefale dig at ligge din kritik ind på deres trustpilot side, da jeg har læst derinde inden, men ikke fandt det kritikpunkt som du skriver om, og det er jo ret væsentligt...

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg også overvejet.

Men da jeg, vel nærmest som den eneste i Danmark, ikke har en Facebook profil, og ikke er oprettet som bruger hos Trustpilot, er det forholdsvis meget besvær jeg skal igennem, bare for at komme af med lidt brok.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

her er det Jan fra ViaBill.

Vi har mange hundreder merchants, som oplever en markant fremgang i omsætningen, konverteringen mv efter indførelsen af ViaBill. Ikke mindst siden vi begyndte at tilbyde delbetaling for få måneder siden (tidligere tilbød vi blot 14 dages rentefri kredit). Enkelte oplever ikke den vilde forskel.

Anyway: Vi ønsker ikke utilfredse kunder. Derfor tilbyder vi alle merchants, at de risikofrit kan prøve ViaBill på sin shop. Vi tilbyder nemlig en garanti. Hvis du ikke konstaterer at ViaBill ordrer er højere end din generelle gennemsnitsomsætning, får du opstartsgebyret (pt. vejl. kr. 4.995) tilbage. Bortset fra dette gebyr, er det omkostningsfrit for dig.

Og mht. "risiko delen": Her er vi fuldstændig på linie med Nets. ViaBill tager kreditrisikoen. Kun undtaget ét tilfælde (ligesom ved alle dankort transaktioner): Tredjemandsmisbrug. Dette oplever vi stort set aldrig, idet en kunde skal signere med NemID for at gennemføre en handel. Antallet af påberåbte tilfælde kan tælles på to hænder ud af tusindevis af transaktioner.

Du er velkommen til at prøve ViaBill, og selv få syn for sagen Smile

//Jan fra ViaBill A/S

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Nu er jeg nysgerrig. I forhold til den overstående kritik, hvordan kan det så være i først efter 12 måneder reagere på den ordrer og når ordren er leveret til nemID indehaverens adresse, hvordan vurdere i så sagen som værende svindel? Jeg tænker du jo nok ikke kan eller må udtale dig om den enkelte sag men sådan generelt. For i mine øre lyder det som om hver mand kan sige "det var ikke mig" og slippe for at betale?

Jeg har selv flere gange tænkt på at få jeres løsning på min shop men må indrømme at den sag skræmmer mig væk.

Mvh. Dennis

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Undskyld, men du har "tabt mig" :)

Hvilken sag har vi ventet 12 måneder på at reagere i? Jeg vil gerne drøfte denne sag med dig. Har du mulighed for at ringe til mig imorgen ml. kl 10-14 på tlf 88 826 826, og bede om at tale med Jan. Alternativt kan du skrive "privat" til mig herinde, og oplyse dit tlf. nr., så ringer jeg dig op.

Mvh Jan fra ViaBill

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Læs emnet fra "igang" han linker til et historie omkring jer.

Mvh. Dennis

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André,

Her er det Jan fra ViaBill. Jeg synes, vi skal snakke direkte sammen - vi ringer dig op. Vi har aldrig modregnet vores tab på den kunde, som påberåbte sig tredjemandsmisbrug (selv om der har kørt en civilretlig sag samt politisag herom), over for dig. Også selv om vi iht. vores handelsbetingelser var berettiget hertil. De særlige omstændigheder i sagen gjorde, at vi holdt dig skadesfri.

Endvidere var du kunde for meget længe siden, hvor der ikke blev anvendt NemID, og hvor vi ikke tilbød delbetaling, som virkelig hitter lige nu.

André: Lad os fortsætte dialogen direkte. Der er løbet meget vand gennem åen siden du var kunde hos os sidst.

Mvh Jan fra ViaBill.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

metier:
De særlige omstændigheder i sagen gjorde, at vi holdt dig skadesfri.

Hej Jan,

Det er ikke noget jeg har hørt tidligere, men det vil naturligvis glæde mig hvis det er tilfældet Big Smile

I er meget velkomne til at ringe, I har jo mit nummer. Jeg går dog i møde nu, og er først at træffe igen efter kl. 11, hvis du overvejer at ringe i dag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)