Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal Betalingsvindue

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Virker dette også for dig med mobile devices?

 

Jeg har rettet så landing page = billing og solution type = sole.

Dette virker også fint på pc'er, men ved iphone/ipad bliver brugerne stadig tvunget til det.

 

Nogen som ved hvordan dette løses?

 

Kører version 1.4.11 og har sat Paypal op til Express. PayPal opsætningen er også sat til valgfri oprettelse af bruger.

 

Håber i kan hjælpe, så vi ikke mister alt for meget salg indtil vi får en rigtig betalingsløsning.

 

Mvh. Lars

www.trendseller.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Paypal løsning på både www.ok-linser.dk og www.magic4eyes.dk, og selvom PayPals landingsside starter med, at kunden kan indtaste sine kreditkort oplysninger, så er der nogen udfordringer...

Nogle gange skal kunden oprette en konto for at kunne handle...

Desuden har jeg ikke brug for kundens telefonnummer og fjernet dette i min OPC, men alligevel skal kunden indtaste sit telefonnummer på PayPals betalingsside, og det uanset, hvilken opsætning jeg har valgt under dette emne i min profil....

Der findes i andre lande en Paypal Pro eller Paypal advanced, som koster et beskedendt beløb pr. måned og dermed også færdige add on moduller til PrestaShop, som giver nogen muligheder for selv at sætte PayPal landingssiden op, men desværre findes disse 2 betalingsløsninger ikke i Danmark.

Når jeg er inde på backend i min PrestaShop og i Paypals side ser det ud til, at der er en del muligheder for at vælge en API løsning, hvor man selv kan kode og dermed skræddersy en landingsside.

Jeg kunne godt tænke mig en PayPal betalingslandingsside, som minder om dem hos Epay og Quickpay og tilsvarende løsninger.

Men jeg er ikke programmør og min programmør er ikke så stærk i Paypal, men er der nogen her, som har lavet mere skræddersyede landingssider via egen kodning??

Hvis nogen kunne lave sådan en løsning, så var vi nok en hel del webshop, som ville købe et sådant modul/løsning - især efter ewires lukning.....

Mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal tilbyder Direct Payment API for forretninger i USA, med det API kan du selv sætte alt op. Der findes også et specielt API hvis du handler med digitale varer (f.eks. musik, e-bøger osv), her kan man blive på webshoppen ved køb, jeg mener ikke det er begrænset til USA.

Du skal være opmærksom på, at hvis du selv hoster, dvs, landingssiden ligger på din server, eller du på nogen måde er i berøring med kreditkortoplysningerne, så skal du være PCI certificeret, denne certificering er omfattende. Du skriver at nogle gange skal kunden være oprettet for at handle, hvad mener du helt præcist med det?

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Flere har efterspurgt hvordan man får PayPal betalingsvinduet til at åbne direkte med indtastningen til kreditkort oplysningerne.

 

Hvad var problemet før? Handler det om, at den ellers som default er sat til, at man skal logge ind på sin PayPal konto? Liiiige lidt intern tråd her synes jeg - eller også er det bare mig, der ikke forstår den :)

 

Jeg har oprettet PayPal for nyligt, og har forsøgt på bedst mulige vis at fortælle kunden, at en konto ikke er nødvendig. Se evt. HER http://duftverket.dk/cart/

 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

NIFTY BY NEHL:
Liiiige lidt intern tråd her synes jeg - eller også er det bare mig, der ikke forstår den :)

Jeg synes det er en mærkelig fremtonen at komme med, jeg har fået mange positive henvendelser på at deres paypal betalingsvindue nu virker som det skal, du er tydeligvis ikke informeret omkring de ting, der kan skabe væsentligt bedre konverteringer med et korrekt opsat paypal betalingsvindue, hvor kunden med det samme kan indtaste betalingskort oplysninger uden at have en paypal konto - og fred være med det, du bestemmer jo selv hvor meget du vil sætte dig ind i tingene, men at kalde det en "intern tråd" for dem der seriøst arbejder med deres webshop er noget pjat.   

 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:

NIFTY BY NEHL:
Liiiige lidt intern tråd her synes jeg - eller også er det bare mig, der ikke forstår den :)

Jeg synes det er en mærkelig fremtonen at komme med, jeg har fået mange positive henvendelser på at deres paypal betalingsvindue nu virker som det skal, du er tydeligvis ikke informeret omkring de ting, der kan skabe væsentligt bedre konverteringer med et korrekt opsat paypal betalingsvindue, hvor kunden med det samme kan indtaste betalingskort oplysninger uden at have en paypal konto - og fred være med det, du bestemmer jo selv hvor meget du vil sætte dig ind i tingene, men at kalde det en "intern tråd" for dem der seriøst arbejder med deres webshop er noget pjat.   

 

Rooolig nu. Det er jo ikke nogen kritik - spørger pænt, nævner at det måske bare er mig og smider en smiley oven i hatten. Er det en mærkelig fremtonen? Jeg skulle bare være sikker på, at det var dét (med defaulten i PayPal vinduet) I snakkede om - hvilket det lader til at være. Så tak for den info - om end den er pakket noget ind i nedladenhed.


Selvfølgelig har du fået positive henvendelser - det er jo fra folk, som har siddet og bøvlet med det her og nu har fået en forklaring. Jeg bad blot om at få det tidligere problem specificeret lidt.

Har du i øvrigt nogle tal på konverteringsraterne for de to indstillinger? Personligt foretrækker jeg bare at logge ind og ikke skulle finde kortet frem, men jeg tvivler ikke på at der er mange (=bedre konvertering) med "din" metode.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok ingen problemer :-)

Jeg har ikke statistik på de 2 opsætninger, men i denne tråd:http://www.amino.dk/forums/t/226979.aspx er der aminoer der fortæller om dårligere konverteringer når man "tvinger" brugerne til at oprette en paypal konto, det giver også mening, efter min erfaring vil de fleste bare betale og så afslutte.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Du skriver at nogle gange skal kunden være oprettet for at handle, hvad mener du helt præcist med det?

Når kunden går fra shoppen til Paypal betalingsvinduet, så starter Paypal vinduet af en eller anden ukendt årsag enkelte gange, således at kunden samtidig med at have indtastet kreditkort samtidig SKAL indtaste kodeord og oprette en konto

En anden træls situation er, hvis kunden har konto hos Paypal, men vælger at indtaste kreditkort oplysninger, så får kunden besked på at gå via kontoen hos PayPal

Det er alle disse lidt trælse oplevelser + dem som jeg har nævnt i mit indlæg - især telefon, som jeg gerne ville være foruden, da Paypal i øvrigt ellers er en super løsning for mig og mange andre mindre shops, da du sparer betalingsgateway  

mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:

Ok ingen problemer :-)

Jeg har ikke statistik på de 2 opsætninger, men i denne tråd:http://www.amino.dk/forums/t/226979.aspx er der aminoer der fortæller om dårligere konverteringer når man "tvinger" brugerne til at oprette en paypal konto, det giver også mening, efter min erfaring vil de fleste bare betale og så afslutte.

Tusind tak :) Det var virkelig et rart indlæg. Det er så nemt at "mundhugges" i den anonyme digitale verden, så at du bare vender og siger "ok ingen problemer" og så ellers kommer med videre info - ja det varmer. Super fedt. Tak for hjælpen - glæder mig til at få ændret min PayPal betalingsdimmer :) 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)