Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du prøvet AB-gruppen / 3byggetilbud.dk - og er du håndværker ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så har jeg "igen" været i dialog med AB-gruppen. Derfor søger jeg andres erfaringer på området, som håndværksmester? 

De tråde jeg har kunnet finde her på Amino, har ikke været alt for positive, men dog havde de også en vis alder. Skulle du have direkte nylig erfaring med dem, og lever de op til de forventninger??

Venligst

Sten Krog - Evers EL-teknik ApS

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige lidt med her

Jeg er selv blevet kontaktet af dem og har snakket en del med dem nu, det har indtil videre resulteret i jeg har fået presset dem godt og grundigt i prisen uden endelig at have sagt ja til aftalen

Jeg har en kollega der har fået en del arbejde der igennem ( tømrer ) men han siger så de var rimelige effektive de første par måneder. Men han har ikke tjent penegene hjem på det år han har været med

Så jeg er også meget i tvivl om man skal prøve det

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så relevant for mig, men af ren nysgerrighed fordi jeg omgiver mig med mange håndværkere...

hvad koster sådan noget?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har brugt dem et par år. Og tjente nemt pengene ind igen. Men fik en ny " sagsbehandler " hos dem som jeg ikke rigtig kunne med, så derfor holdt jeg med at bruge dem for ca 1½ år siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

Ikke så relevant for mig, men af ren nysgerrighed fordi jeg omgiver mig med mange håndværkere...

hvad koster sådan noget?

Det er faktisk et meget svært spørgsmål. Men kan fortælle at sælgeren der arbejdede meget hårdt for at overtale mig her-og-NU, startede med 18.000 og endte i 10.000,- for 8 mdr.

Men prøvede at forklare ham, at prisen var sådanset underordnet sålænge han ville give en garanti på x-antal henvendelser, således der var mening i prisen - men det var ligesom der det stoppede. 

Sælgeren kæmpede ihærdigt, med samtlige sælgertricks, som "Det er sidste chacne, ellers må jeg finde en anden", "hvis du slår til NU, så får du x-rabat, men det gælder KUN nu", "Et så godt tilbud, har ingen andre fået". Der går ALT for meget sælger I det, til at jeg vil være en del af det foretagne. Sålænge de ikke vil give nogen former for garanti, er det ikke noget jeg vil satse på. Man er ikke i tvivl om, at det KUN handler om at sælge et produkt ASAP. (Provisions lønnet!)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Fra  ELvarer.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har også mit eget ELinstallatør firma og har også prøvet 3byggetilbud.dk fra ABgruppen i et års tid. Synes de priser de kommer med fra starten er helt hen i vejret.. Mener også de startede ved 18.000kr. men endte på 8-9.000 kr... Det er lidt useriøst at køre firma på den måde, så var også lidt skeptisk da jeg sprang til.. Men endte med at tjene pengene hjem 2-3 gange. De kan selvfølgelig ikke sige hvor mange ordre der kommer til, så det er lidt spil for galleriet. Men der skal nok komme noget, det skal du ikke være bange for, højst sandsynligt også nok til at du kan få hentet dine penge hjem. Priserne skal selvfølgelig være skarpe, da man jo trods alt er sikker på der kommer 2 andre også.. Men prøv at trække den lidt længere, så skal de (AB gruppen) nok komme lidt ned i pris.. Smile

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sten Krog:

Mette Monty Koor:

Ikke så relevant for mig, men af ren nysgerrighed fordi jeg omgiver mig med mange håndværkere...

hvad koster sådan noget?

Det er faktisk et meget svært spørgsmål. Men kan fortælle at sælgeren der arbejdede meget hårdt for at overtale mig her-og-NU, startede med 18.000 og endte i 10.000,- for 8 mdr.

Men prøvede at forklare ham, at prisen var sådanset underordnet sålænge han ville give en garanti på x-antal henvendelser, således der var mening i prisen - men det var ligesom der det stoppede. 

Sælgeren kæmpede ihærdigt, med samtlige sælgertricks, som "Det er sidste chacne, ellers må jeg finde en anden", "hvis du slår til NU, så får du x-rabat, men det gælder KUN nu", "Et så godt tilbud, har ingen andre fået". Der går ALT for meget sælger I det, til at jeg vil være en del af det foretagne. Sålænge de ikke vil give nogen former for garanti, er det ikke noget jeg vil satse på. Man er ikke i tvivl om, at det KUN handler om at sælge et produkt ASAP. (Provisions lønnet!)

Her kan jeg godt forstå du stejler lidt, det er da også en pæn sjat. Garantier er jo svære at give, men alligevel. 10.000 kr kan man jo da nok godt finde noget andet at kaste efter.

Mange tak for svar og rigtig god påske :-)

Mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

Sten Krog:

Mette Monty Koor:

Ikke så relevant for mig, men af ren nysgerrighed fordi jeg omgiver mig med mange håndværkere...

hvad koster sådan noget?

Det er faktisk et meget svært spørgsmål. Men kan fortælle at sælgeren der arbejdede meget hårdt for at overtale mig her-og-NU, startede med 18.000 og endte i 10.000,- for 8 mdr.

Men prøvede at forklare ham, at prisen var sådanset underordnet sålænge han ville give en garanti på x-antal henvendelser, således der var mening i prisen - men det var ligesom der det stoppede. 

Sælgeren kæmpede ihærdigt, med samtlige sælgertricks, som "Det er sidste chacne, ellers må jeg finde en anden", "hvis du slår til NU, så får du x-rabat, men det gælder KUN nu", "Et så godt tilbud, har ingen andre fået". Der går ALT for meget sælger I det, til at jeg vil være en del af det foretagne. Sålænge de ikke vil give nogen former for garanti, er det ikke noget jeg vil satse på. Man er ikke i tvivl om, at det KUN handler om at sælge et produkt ASAP. (Provisions lønnet!)

Her kan jeg godt forstå du stejler lidt, det er da også en pæn sjat. Garantier er jo svære at give, men alligevel. 10.000 kr kan man jo da nok godt finde noget andet at kaste efter.

Mange tak for svar og rigtig god påske :-)

Mvh

Mette

Det som er med til at gøre mig lidt utryg, er at de ikke engang er interesseret i en betalt prøvemåned, så de kan vise hvad de rent faktisk kan præsterer. 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)