Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny spil hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

De sidste mange måneder har jeg arbejdet med en spil hjemmeside. Ideen med hjemmesiden er, at man kan finde alle nyheder fra alle spil på ét sted. Ikke nok med det, så kan man også få tips og tricks, cheats, deltage i forum og meget meget mere. 

Hjemmesiden åbnede den 1. April, og er derfor rimelig ny. 

Hjemmesiden heddder "ProGame.dk". Til hjemmesiden er der også en Facebook-side og en Youtube kanal.

Nu søger jeg så lidt feedback på min hjemmeside. Hvad er godt? og hvad er ikke så godt? Skriv hvad du synes.

Hjemmeside: www.progame.dk 

Venlig hilsen,

Christopher

Christopher@progame.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke det ser godt ud, at der står "Buy now" i baggrunden, men det ikke er muligt at klikke dér.

Jeg tror det ville være en god idé, at skrive kort om hvad pengene går til, hvis man donerer penge til dig.

Ang. tekst på hjemmesiden (tjekkede lige anmeldelse af GTA V) synes jeg du skal opdele din tekst noget mere, så bliver det en del nemmere at læse.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Første indtryk, er at den er enooormt langsom. Lidt for mange animationer til min smag, men generelt er det nogle fede billeder.

Jeg synes sidebaren i højre side er lidt lang. Nyhedsbrevet er i hvert fald gemt godt væk. Jeg ville også få rettet forummet til dansk sprog. Lige nu er det på engelsk. 

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt for mange animationer som kan være med til at gøre den langsom. 

"Søg" knappen er lidt underligt placeret. 

Måske kunne du rykke Youtube og Facebook ikoner op i toppen, ved siden af kategorierne.

Finde et nyt billede til baggrunden hvor der ikke står "Buy now" 

Også virker den ikke med Adblock.

Ellers ser det fint ud :)

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Virker meget flot lige når man kommer til siden.  Kan nemt finde rundt på siden. Især den synlige score liste falder mig i øjnene og er noget af det jeg reagerer på når jeg skal beslutte mig for at spille et spil eller bruge mere tid på at læse anmeldelser.

Tekststørrelse eller type er ikke lige mig, kan ikke forklare det yderligere... og som nogle af de andre nævner, en smule langsomt ved faneblade skift... men uden betydning!

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres gode feedbacks! Jeg vi nu gå igang med at rette de ting i kommentere på :-)

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået rettet det i har kommenteret på. Hvad synes i? :-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)