Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Badass Wheels - Alufælge, Dæk & Værkstedsudstyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Det er med stor glæde at jeg nu kan sige at vores hjemmeside, som har været under konstruktion det sidste halve år, nu er åben!

Vores primære fokus er alufælge og dæk, men vi sælger også værkstedsudstyr ved siden af. Indtil videre er ingen af vores egne varer på lager endnu, da vi først bestiller når vi har nok ønskede produkter.
Men vi har dog lagervarer klar til bestilling via vores leverandør i Aarhus.

Det eneste vi dog ikke har på hjemmesiden, er en søgemaskine så kunden kan slå bil, model & årgang op med det samme. Hvilket vil muligvis får på et tidspunkt.

Kom med al den konstruktive kritik i overhovedet kan undvære!

Mvh.

Badass Wheels

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tillykke med din butik:-)

jeg plejer mest at sige det positive, men når jeg ser din sid er den meget rodet, jeg ser den på iPad?

synes alle dine banner/reklamer mest ligner avis reklamer:-)

det er svært at komme over til produkterner og det er en skam at slå på det er en ny butik

jeg ked af jeg ikke kan være mere positiv men det er min ærlige mening:-)

/Bent 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er helt enig med bent

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min opfattelse er din nye hjemmeside meget rodet og dermed meget uoverskuelig. Produkterne er sikket meget gode, men der mangler i den grad struktur og funktionalitet samt et indbydende lækkert grafisk layout.

Jeg ønsker dig held og lykke, men er desværre på dine vegne bange for at rigtig mange som klikker ind på siden hurtigt vil forlade den igen.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent. Jeg kan godt se at hjemmesiden ser frygtelig ud fra Tablet/Mobil, men mit wordpress tema skulle meget gerne være responsivt til alle enheder.

Alle de bannere du ser, er genveje til mine produkter.

Hvis vi ser bort fra den rodede forside, hvad kan jeg så gøre bedre? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)