Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Soltusser - ny ting indenfor mode

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Patrick og er 16 år og har den seneste tid arbejdet virkelig intenst på min første webshop. Jeg synes det er hårdt men samtidig rigtig sjovt. Min webshop handler med "soltatoveringer" som egentlig er en figur af et plaster som blokerer al UV stråling fra solen. Man sætter det på et selvvalgt sted på sin krop og efter at have solet sig, har man fået et fint mærke efter figuren. Jeg blev nogenlunde færdig med min webshop sidste nat og offentliggjorde den igår. Jeg har virkelig gjort meget for at få den frem, så det undre mig at jeg kun har fået en ordre. Webshoppen hedder www.soltusser.dk og det ville betyde så meget hvis nogen gad gå ind og kigge på den og give mig feedback og evt. fortælle et par råd om at øge salget og reklamere anderledes. :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget af det vigtigste du skal gøre, er at få den til at loade meget hurtigere. For den er alt for langsom og de fleste vil være gået væk fra den, inden den er færdig med at loade.

Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Det problem har jeg ikke, altså den loader på et sekund her.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tjek det her http://tools.pingdom.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også tage produktet med i overvejelserne - har du nogen form for incitament for at tro dette bliver den næste 'nye' trend/dille/modeting? Hvis ja, hvad? Dernæst kan du spørge dig selv, hvem ville købe dette produkt (evt. Kigge på, hvor du har set det solgt med succes før) og finde målgruppen - efterfølgende målrette dine salgsfremmende aktiviteter derefter.

Jeg er selv 20 år og vil mene jeg har et udmærket øje for, hvad der bliver en trend og hvad der ikke gør og har svært ved at se dette blive solgt til mit segment. Dermed ikke sagt at folk i 16 års alderen eller raver kulturen i Randers ikke vil komme til at købe det i vildskab!

Håber lidt af denne smøre kan hjælpe dig videre med projektet :-) held og lykke!

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ligefrem kedeligt. Men den er meget simpelt på den anden side......

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så billedet på forsiden og det første jeg kom i tanke om var dette:

Beklager...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på din "Om os" fane. Der er en masse der ikke hører til derunder. Hvis du læser det igennem, tror jeg også godt du selv kan se det :)

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside virker meget kedelig, og den ser ikke specielt professionel ud. Så hele det visuelle udtryk bør du nok arbejde med.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)