Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop igen igen :-/

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side men lige par ting der faldt i øjnene:

- Scroll er lidt træls

- Url er lidt mystisk til tider. Ikke så godt af hensyn til Seo

- Jeg er ikke helt fan af den grå baggrund over det hele. Jeg vil nok få fx hvid baggrund ved body/content.

- Siden er lidt langsom

- Længere beskrivelser hvis muligt..

- Grå knap skal være mere iøjefaldende farve

- Top kurv er ikke tydelig nok efter at have lagt i kurv

Ellers er siden jo egentlig ok men er det måske ikke "bare" fordi du skal prøve dig lidt frem med SEO, Adwords osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

@Bent tak for gode råd.. tjekker partner-ads meget snart :-)

@Phillip thank you for your reply. I have now changed the colour of the "add to cart" button. I dont know why paypal icon is in the productpage. When I click on it I go to payment window. Is it possible to remove it.yes, the  checkout is bit messy, but don't know how to make it better. :-/ maybe the font hmm

@ Kristoffer , tak for dit svar og gode råd :-) Men, Hvad mener du med at url er lidt mystisk?:-/ 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Huda

Jeg tror at han mener, når du klikker på et produkt, så får du nogle link som dette:
135-falske-individuelle-ojenvipper-korte.html

Det er vigtigt at du har nogle links som fortæller hvilket produkt det drejer som om, hvis vi snakker SEO. Jeg er på ingen måde SEO ekspert, men 135 burde ikke være der :).

Michael

 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, glemte lige at nævne en anden ting. Din forside slider.... jeg synes den kører alt for hurtigt. Man når slet ikke at se hvad der står, og jeg tror det kan være til stor irretation for mange.

En anden ting som nok er en af de mere alvorlige (er allerede nævnt), er hastigheden. Der er noget som trækker hastigheden gevaldigt ned, og der kan være mange årsager. Kig på dine scripts der bliver brugt, platformen, og evt. hosting. Det er typisk disse ting der gør din side langsom.

Mvh

Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael tak for dit svar :-)

Nåh ok, kan godt forstå at url virker lidt "mystisk" tror de tal kommer automatisk. Mht. hastighed, jeg har prøvet at optimere hastigheden. Feks. har jeg komprimeret flere billeder.Men når jeg tester min hjemmeside, får jeg anbefalinger om at reducere css , HTML, javascript samt fjerne gengivelsesblokerende javascript og css. Men jeg aner jo ikke hvordan man fixer css og html :-/

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside ser mega professionel ud, men jeg finder den ekstremt rodet. Der er hele to slides før man overhovedet kommer ned til dine tilbud. Dine tilbud burde ligge i toppen og så max 1 slide (hvis det overhovedet skal være der) for hjemmesiden loader meget langsomt her hos mig.

Som sagt, noget rodet, jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, og alt det arbejde på din forside virker på en måde lidt spildt.

Hvis du mangler besøgende så er det i gang med adwords eller lign søgeoptimering.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Huda

Ja det kommer automatisk, men i de fleste tilfælde kan man ændre det manuelt. Jeg kan sige til dig hvor den største synder er på forsiden, og det er brugen af javascript. Der er bare fuld gas over hele linjen, lige fra knapper, fade in og ud på de fleste elementer, og så har du 3 "sliders", og de trækker gevaldigt ned i hastighed.

Min anbefaling ville klart være helt at droppe "sliders", eller hold dig til en (den i toppen), og drop de to andre. Allerede her vil du kunne mærke en forandring.
Det der menes med at fixe css er flere ting. Jeg kan se at du har en hel del css fejl, dvs. at de har forkert præfix, men det man også kan gøre ved sin css, er at:

Slette tomme linjer i css
sørge for at alle præfix er korrekte
kobinere CSS, hvis man har flere filer.
Evt. komprimere sin css

Html kan også komprimeres

Men jeg vil nu sige, at dit brug af javascript er den helt store synder i forhold til hastigheden.

Mvh
Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Uldal Mange tak for dit svar :-) Jeg kan ikke helt forstå det billede du giver mig omkring min hjemmeside, og at det er ekstremt rodet. Hjemmesiden loader langsomt ja, men mener ikke selv den er rodet..Jeg har muligvis stirret mig blind på siden?! Og tilbud ligger jo oppe i toppen

@Michael tak for dit svar :-) jeg har nu fjernet den sidste slide, og den loader måske en smule hurtigere :-p Jeg skal lige læse lidt omkring komprimering af css og html. Men må indrømme, tør ikke bilde ved filerne. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker for mig rodet at der kører to slides lige oveni hinanden i toppen af siden- man kan scrolle meget langt ned på forsiden også, så forsiden indeholder voldsomt store mængder information og slides kører meget hurtigt = rodet.

Med andre ord, der sker ENORMT mange ting på din forside, og derfor kommer den for mig til at fremstå som rodet.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)