Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk har fået ansigtsløft - Ris og ros

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Så lykkes det efter længere tid at få givet Kameravalg.dk en tiltrægt ansigts løftning .... Der er kommet et nyt theme + logo der passede noget bedre til det nye design end det gamle.

Den tidligere forside så sådan her ud:

Og den nye ser så sådan her ud:

Har nu fået brugt en del tid med at få det til at fungere, hvilket har krævet nogle nye filer fra udvikleren osv. Men syntes efterhånden at den er så klar at jeg godt vil høre andres mening omkring det nye look, samt siden generelt.

Har fået oversat stort set alt, mangler dog fx kalenderen i toppen, "all post" i bunden samt et par enkelte steder jeg stadig leder efter i kilden.

Syntes selv at det har givet et væsentlig løft kontra tidligere, er stadig ret ny med hjemmesider så er ret godt tilfreds med resultat.

Håber at folk har lidt input, tak på forhånd.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot, flot vi snakker tusindevis gange bedre efter min smag!!

god vind!

/Bent 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Bent Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg syntes det ser skide godt ud
Thumbs up her fra.

Lige en ting (: Min viser dit favicon er et Wordpress logo. Bare så du er klar over det (:


Keeep Up 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:

Hej Henrik

Jeg syntes det ser skide godt ud
Thumbs up her fra.

Lige en ting (: Min viser dit favicon er et Wordpress logo. Bare så du er klar over det (:


Keeep Up 

Mange tak til dig også, rart at høre at andre også syntes det ser ordenligt ud Yes

 - Omkring det med favicon blev jeg selv klar over det igår, men mit logo er bare et 5 Dollar fra Fiverr, så skal lige have det til at se ordenligt ud som favicon.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er rigtigt flot! 

Små tricks i detaljerne, som jeg jo kan se du har øje for:

http://kameravalg.dk/kontakt-2/

Det ændrer du til:
http://kameravalg.dk/kontakt/ 

ved at gå ind i papirkurven og permanent slette din første, som du åbenbart ikke vil have længere. 

Datoen øverst til højre er nok mest et produkt af en designers første magtoplevelse med at kunne lave noget "dynamisk". Ingen andre er dog interesseret i at få eget lokale dato og klokkeslet at vide på en hjemmeside, så den ville jeg slette.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg synes den er rigtigt flot! 

Små tricks i detaljerne, som jeg jo kan se du har øje for:

http://kameravalg.dk/kontakt-2/

Det ændrer du til:
http://kameravalg.dk/kontakt/ 

ved at gå ind i papirkurven og permanent slette din første, som du åbenbart ikke vil have længere. 

Datoen øverst til højre er nok mest et produkt af en designers første magtoplevelse med at kunne lave noget "dynamisk". Ingen andre er dog interesseret i at få eget lokale dato og klokkeslet at vide på en hjemmeside, så den ville jeg slette.

Hejsa
Det med kontakt siden kan du have helt ret i, havde jeg ikke selv lagt mærke det ... Det bliver lige noteret og så vil jeg se på det i aften. 
Omkring datoen er jeg helt enig, men hvis jeg sletter den syntes jeg bare at der kommer en alt for stor sort bjælke der er stort set tom. Så er lige ved at finde ud af om man skal have lidt mere tekst deroppe, eller hvordan det kan fungere bedst.
Mange tak for svaret Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en KÆMPE forbedring. Det ser virkelig prof og godt ud Yes

Held og lykke med siden!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

Hold da op en KÆMPE forbedring. Det ser virkelig prof og godt ud Yes

Held og lykke med siden!

Tusind tak, glad for at andre syntes den har fået det løft der bestemt var tiltrængt Yes

31% af mine læsere vender tilbage, så indholdet kan ikke være helt siden af, og håber det nye design kun vil gøre tingene bedre.

Har fået skrevet ~53.000 udgivne ord så det hjælper på det med indhold, samt jeg er igang med at skrive guides osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Håber at folk har lidt input, tak på forhånd.

Hey Henrik, 

Det er ellers sjældent jeg giver feedback på affiliate sites, men lige netop din fortjener lidt ris og ros, da du har placeret dig i den kategori der hedder spændende informative sider med et snert af affiliate links og ikke omvendt. 

Først og fremmest er det nye design langt bedre, jeg kan godt lide logoet har fået lidt ekstra fokus men stadig er diskret. 

Du får lige et par punkter frit fra leveren og i den rækkefølge jeg opdager dem i.

1. Mest sete sider - jeg hader de her automatiske plugins fordi de giver et bøvet resultat, f.eks. giver det ingen mening at have forsiden i denne boks i mine øjne. Brug istedet et plugin hvor du manuelt kan overstyre nogle af dem der kommer frem, så du kan sikrer dig det er kvalitetslinks du viser i denne boks. 

2. Populære modeller virker meget kompakt fordi de billeder du har brugt går helt ud til kanten af rammen. Enten tilføj lidt mere padding omkring billedet, eller tilføj lidt whitespace på billedet, så selve kameraet ikke står klistret op af overskrifterne. 

3. Fjern den kiksede dato i toppen som allerede er blevet nævnt, og brug pladsen på at man kan tilmelde sig dit RSS feed. Det er det første jeg leder efter på et nyt site jeg finder interessant, ellers glemmer jeg at følge med på sitet. 

4. Din editor til at kunne designe siden er tilgængelig for alle, selvom man ikke er logget ind :) den bør du nok lige fjerne(tandhjulet i venstre side) 

5. Jeg savner lidt bedre adskillelse mellem menupunkterne i toppen, det kommer til at stå som tekst ud i en lang linje, en lille sort eller grå skillestreg mellem hvert punkt ville gavne gevaldigt. 

6. Find fotograf - God ide, men bør gennemføres noget mere. Lav det som et google maps kort med en lille pin i hvor de forskellige er placeret. Ellers bliver det en meeeeget lang liste på sigt. (På sigt kan du så dele dem op i kategorier med hvad deres specialer er, og have forskellige farvede pins i forhold til deres speciale, men så længe du ikke har flere på listen giver det ikke mening) 

7. Ordbog menupunktet havde jeg forventet gemte noget andet bag sig. Nemlig en ordbog over alle de mange forkortelse og begreber denne favre verden har. F.eks. OVF, AF-S etc.(Når denne ordbog så er lavet kan du evt bruge et plugin som linker til forklaringen når ordet skrives i artiklerne, på den måde skaber du samtidig en god intern linkstruktur (hvis du ikke overdriver det)) 

8. Din menustruktur kunne være bedre. F.eks. er jeg på udkig efter et nyt monopod. Afhængig af hvordan jeg lige klikker ind kommer jeg til nogle forskellige sider, jeg savner at hvis jeg klikker ind under tilbehør -> Kamerastativ, at jeg så herfra kan blive guidet videre uden jeg skal skal finde yderligere underpunkter i menuen (Som man samtidig skal have lidt tålmodighed og rolig hånd for at komme helt ud i fjerde led) 

9. Tror det var det jeg lige kunne finde, alt i alt rigtig fin side, men i ny og næ kunne man godt savne du gik lidt mere i dybden med nogle af tingene.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)