Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nye iværksætter-portal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har lanceret en ny iværksætter portal med mulighed for at finde virksomheder ved b2b omkring en forespørgsel. Udover det kan man læse artikler fra selvstændige der har opnået succes ved en iværksætter drøm. Idéen er at man skal have nemt ved at finde leverandører og forhandlere ganske simpelt via Affiliate. Historierne er til for at iværksættere kan få tips om, hvordan andre har opnået positive resultater. Siden hedder Forespørgsel.dk

Pt. er der endnu ingen succes historier da siden er helt ny, men jeg er i dialog med flere der allerede gerne vil skrive en artikel til siden. Det kan man også læse mere om på hjemmesiden.

Hvad synes i om konceptet?

Med venlig hilsen

Lasse

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad kan din side som Amino ikke kan? Umiddelbart ser jeg ikke din side som meget anderledes end Amino. Ja, jeg ved godt den er i opstartsfasen, Hvor havde du tænkt dig at du ville skille dig ud fra Amino? Her kan jeg jo bare stille et spørgsmål og dem der har forstand på det svare. Ergo får jeg allerede en masse forskellige synspunkter på det problem jeg står med. 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Konceptet på www.Forespørgsel.dk er lidt anderledes end Amino og mere enkelt. På hjemmesiden kan man foreløbigt søge efter succes historier fra iværksættere og udover det kan man finde iværksætter links til virksomheder ved b2b. Jeg har set at personer kommer med en enkelt succes historie i ny og næ her på Amino, men på Forespørgsel.dk vil jeg gerne samle historierne så man kan få inspiration.

På et senere tidspunkt bliver der åbnet op for nye kategorier, hvor selvstændige kan komme med en forespørgsel og indhente op til 3 tilbud på at få en service/ produkt ved b2b. Jeg har også andre planer med konceptet, men tager lige et skridt af gangen.

Lyder konceptet interessant i jeres øre eller hvad synes i?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke selv at jeg ville benytte mig af din side men mon ikke der er andre der syntes det er en god idé. Du kan eventuelt sende mig en besked når der er mere fyld på siden og den er ordentlig oppe og køre. Så vil jeg gerne se om det er noget for mig. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry mate,

Boring, untrustworthy and a waste of your time and others.

If you have a tiny budget (which I imagine is the case. go to Themeforest and buy a nice theme)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Troværdigheden omkring ordentlige/reelle tilbud lider et stort knæk, da det udelukkende kører omkring affiliate.

Det virker ikke som om du kører brugerens ærinde, men udelukkende dit eget.

Jeg spår ikke siden en stor fremtid - hvis du ikke formår at skabe interessant indhold, vil Google hurtigt smide siden bagerst i index, og dermed ender siden med at dø den langsomme men uundgåelige affiliate-uden-indhold-portal-døden.

Den rigtige måde at lave en succesfuld affiliate-side er ved at skabe et interessant site, hvor brugerne kommer af sig selv - anbefaler til andre - linker til, og deler på de sociale medier.

Først når sitet har opnået den store popularitet, kan man begynde at ligge affiliatelinks på - men med måde, således at affiliatelinks aldrig overstiger 5-10% af totale antal links på enhver underside på sitet......

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm

Må nu nok tilslutte mig den same kritik som du allerede har fået. Troværdigheden er svær at få øje på, specielt når der der blot er tale om affiliate links. Når det nu er affiliate links der er tale om, så burde du skrive det. For at være lidt hård, så ser jeg virkelig ikke meningen med siden. Sorry :/

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi i ville dele jeres meninger. De forskellige ting er noteret ned, så der kan arbejdes videre med konceptet. Nu er det ikke engang halvdelen af siden der er oppe at stå endnu, men er i starten af processen. Det er stadig rart at have læst jeres holdninger da det kan hjælpe siden på vej.

Jeg går i tænkeboks og endnu en gang tak for hjælpen!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)