Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Dropshipping

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er jeg har i et stykke tid gået og overveje at starte en virksomhed der solgte ting på nettet, måden jeg havde tænk mig det skulle fungere var ved hjælp af dropshipping og det er her mit problem træder til, jeg står med et par ubesvarede spørgsmål der piner mig.

1. Hvordan fungere det med at tjene penge når der er nogen der køber en varer på din side, jeg ved godt man sender ordren vidre til sit dropshipping firma, men hvordan tjener man selv på det?

2. prissætteles hvordan fungere det?

 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasHansen97:

1. Hvordan fungere det med at tjene penge når der er nogen der køber en varer på din side, jeg ved godt man sender ordren vidre til sit dropshipping firma, men hvordan tjener man selv på det?

Du har en indkøbspris (B2B-pris) fra din dropshipping-leverandør. Ud fra den fastsætter du så din egen udsalgspris - alt efter hvor meget avance du vil have (jo højere du sætter den, jo færre salg og omvendt, selvfølgelig). 

Der kommer så en kunde og køber produktet fra dig. Du sender ordren videre til din leverandør, som sender produktet ud til kunden i dit navn. Du betaler indkøbsprisen og tjener på avancen (forskellen mellem din indkøbspris og din salgspris). 

2. prissætteles hvordan fungere det?

Forklaret ovenover :)

Fortsat god søndag. 

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker utrolig mange gange for det gode svar :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)