Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress (WooCommerce) - Fin pudsning af website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har brug for hjælp til fin pudsning af min nye webshop/hjemmeside - www.youraccessories.dk
Den er lavet i Wordpress WooCommerce med dette tema http://siteorigin.com/, så hvis der er en ekspert tilstede, vil jeg meget gerne bede om lidt hjælp!

Jeg mangler følgende før min hjemmeside er færdig (i følge mig selv):

- Billederne på min hjemmeside er generelt udtydelige og lidt for store, specielt ved produktforslag på forsiden og under de enkelte produktsider.
Hvordan ændrer jeg billedkvaliteten og størrelsen?

- Hvordan fjerner jeg "varenummer" og "tags" på de enkelte produktsider, så dette ikke er synligt?

- Når man klikker på den tomme kurv, bliver hele shoppen/alle produkterne vist.
Hvordan får jeg den til at skrive "din kurv er tom" og linke til forsiden i stedet for ovenstående?

- Hvordan ændrer jeg skrift størrelsen i min hovedmenu?

Til sidst men ikke mindst
- Hvordan får jeg min side til at tilpasse sig mobile enheder?
Hjemmesiden er nogenlunde tilpasset mobile enheder, men tilføjer du noget i din kurv og kigger i denne, kan kun halvdelen af siden ses (medmindre du vender din iphone på langs)

På forhånd tak! :-)

Med venlig hilsen
Camilla Pedersen

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaPedersen:
- Hvordan fjerner jeg "varenummer" og "tags" på de enkelte produktsider, så dette ikke er synligt?

Smid dette i din style.css

.single-product .summary .product_meta {display:none}

Alternativt kan du kode det ud.

CamillaPedersen:
- Hvordan ændrer jeg skrift størrelsen i min hovedmenu?

Style.css

.main-navigation ul li {font-size:18px}

Smid det i, for at ændre skriftstørrelsen

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaPedersen:
- Billederne på min hjemmeside er generelt udtydelige og lidt for store, specielt ved produktforslag på forsiden og under de enkelte produktsider.
Hvordan ændrer jeg billedkvaliteten og størrelsen?

Først skal du fjerne kompressionen af billederne - Det ser ud til at dine billeder mister kvalitet ved upload:

Smid dette i din function.php : add_filter( 'jpeg_quality', create_function( '', 'return 100;' ) );

Derefter kan du ændre billede størrelsen i indstillinger->medier, men der skal du resize dem igen via et plugin.

Desuden skal du kigge på din woocommerce indstillingsside->sider/katalog og ændre din kurv's side. Jeg kan ikke umiddelbart komme nærmere ind på det, da jeg ikke sidder med din WP, men det virker underligt at den ikke re-directer ved tom kurv. Jeg kan se stien ved tom kurv, hedder /shop og når den ikke er tom hedder den /cart.

Rettelse: Du ændrer størrelsen i Woocommerce->Catalog.

<strong>Husk</strong> altid at tage en backup inden du roder dig ud i noget - Tag en backup af hver fil du ændrer. Hvis du vil resize alle billeder, bør du tage en komplet backup af dit site via. ftp og et db udtræk med phpmyadmin.

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Mange tak for svar og hjælpen!!
Så må jeg prøve at rode lidt med det.

 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Daniel!

Nu har jeg fået ændret skrift størrelsen og fået fjernet varenr. mm.

Dog kan jeg stadig ikke finde ud af det du skrev omkring billedkvaliteten og ændring af min kurv...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)