Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress update hvor vigtigt er det ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en eller flere der vil giver deres bud på hvor vigtigt er det man opdaterer sin wordpress version, når man har en velfungerende wordpress version 3,72 hvor vigtigt er det så man i dag opdater den til 3,82 og hvad få man ud af det sikkerhed mæssig ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er ekstremt vigtigt at du opdatere din wordpress samt alle plugins og temaer

du skal da vide at det er en god ide at tage backup først da meget kan gå galt under opdatering

vi har i den forløbne uge ordnet mange sites for kunder hvor de ikke havde opdateret dem

resultatet var at hjemmesiden blev hacket og sitet belagt med malware

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:
resultatet var at hjemmesiden blev hacket og sitet belagt med malware

Ja helt sikkert. Det har jeg også oplevet. Det er virkelig vigtigt, at du hele tiden opdaterer WordPress. Sørg desuden for at have et stærk kodeord. Der er også en række andre ting, du bør gøre. Men nu gik dit spørgsmål på, om du skal opdatere WordPress. Svaret er ja.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart sørg for at opdaterere når der er en ny udgave klar, det samme gælder plugins som "Wordfence Security" eller hvad du nu har installeret.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle steder hvor brugeren kan inputte information, er en potentiel indgang. Sørg som minimum altid for at de er opdateret. Kig på wp release informationen - Når du kun går .1 version op, kan det blot være funktioner (småting) som er rettet/ændret. I de tilfælde, ville jeg aldrig begynde at opdatere, da der er stor sandsynlighed for dit site crasher, grundet at f.eks funktioner bliver deprecated i den nye version, og at dine plugins stadig bruger de gamle metoder. - Udviklerne af disse plugins har måske endnu ikke opdateret dem, og fjernet de gamle funktioner.

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielkj:
I de tilfælde, ville jeg aldrig begynde at opdatere, da der er stor sandsynlighed for dit site crasher, grundet at f.eks funktioner bliver deprecated i den nye version, og at dine plugins stadig bruger de gamle metoder. - Udviklerne af disse plugins har måske endnu ikke opdateret dem, og fjernet de gamle funktioner.

Mener at have læst et sted, at selvom funktioner bliver deprecated i WP, bliver de aldrig helt fjernet. WordPress er lavet til gnidningsfrit at kunne opdatere, men der er selvfølgelig ting, der kan gå galt.

Jeg installerer altid så få plugins som muligt på de sider, jeg laver. Det reducerer risikoen for at noget går galt og er som regel godt for hastigheden af siden. Hvis man gør dette og ellers bruger rimeligt velkendte plugins, som ofte bliver opdaterede, vil man ikke opleve problemer med opdateringer.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørenmadsen:

Hej

Er der en eller flere der vil giver deres bud på hvor vigtigt er det man opdaterer sin wordpress version, når man har en velfungerende wordpress version 3,72 hvor vigtigt er det så man i dag opdater den til 3,82 og hvad få man ud af det sikkerhed mæssig ?

Hvis du allerede har opdateret til 3.7.2, så har du den seneste "sikkerhedsupdate". Update fra 3.7.1 til 3.7.2 indeholder samme sikkerhedsupdate som 3.8.2. Læs mere her: http://codex.wordpress.org/Version_3.7.2 

Men, jeg er enig med de andre i at det altid er bedst at have seneste version af WordPress core, samt plugins. Dog skal man nogen gange vente lidt med plugins, fordi der kan være grumme opdaterings fejl, som så hurtigt bliver rettet med en ny update. Os der bruger Yoast SEO, kender vist alt til næsten daglige updates, desværre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt at være 100% opdateret på sin WP.

HVorfor vil du ikke opdatere? Er du bange for at der er noget der går i stykker eller har du et tema der ikke kan køre på nyere versioner?

Hvis du skal have hjælp til din opdatering har jeg lavet denne videotutorial, som bør fortælle alt hvad du skal vide :-)

Opdatering af WordPress

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne, ja jeg står ikke forrest når der skal opdateres da, jeg har nogle meget temaer der er meget specielt byggede, og ved hver eneste update, er der en masse tilretninger, der også skal laves. Så venter nok med at opdaterer til 4.00 kommer.

Er der noget der har en ide om hvornår det sker ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder en smule underligt. Der burde ikke være nogen problemer med at opdatere WordPress pga. dine teamer medmindre de er lavet meget dårligt. Der kan selvfølgelig være småting her og der, men der burde slet ikke være en masse tilretninger ved hver opdatering.

Er du sikker på, at disse tilretninger ikke skal laves, når dine temaer skal opdateres og ikke WordPress? Det ville nemlig give mening, hvis tilretningerne af temaerne i første omgang er blevet lavet forkert.

4.0 forventes af være klar omkring midten af august (kilde).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)