Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man igang med at handle med Brugte fodboldstøvler

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  (LUKKET) IVENTIC Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob!

Jeg har set at der eksisterer grupper på Facebook, hvor folk handler brugte fodboldstøvler med hinanden privat. Jeg har ikke nogle specifikke links til disse grupper, men du kan jo prøve at lave en søgning på det.

Du kunne prøve at kontakte forskellige (lokale) fodboldklubber, og tilbyde at opkøbe medlemmernes brugte fodboldstøvler, istedet for at de bliver smidt ud. Så har du jo en "leverandør", hvis du fx vil lave en webshop.
Du kan også overveje at starte en portal, der forbinder købere og sælgere af brugte fodboldstøvler (i stil med DBA, bare som niche), så brugerne selv står for vareudbuddet. Det kan virke som et mere struktureret og sikkert alternativ, til den handel der sker gennem Facebook-grupperne. Der er mange muligheder du kan undersøge.

Efter min opfattelse virker det til, at der er stor interesse for brugte fodboldstøvler, så det er bare med at komme igang! Held og lykke med det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay tak Ronnie :) 

Igen er først begyndt at bruge Amino lidt så....

Tak for dit input

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bárður Rúnason

Tak for dit input og er igang med at kontakte nogle fodboldklubber. Jeg skal undersøge mere omkring facebook mulighederne. Jeg har også overvejet det med portalen og har en ven som laver hjemmesider som jeg har en aftale med. 

Glad for du ville deltage i debatten og komme nogle muligheder. 

Ideen går ikke kun ud på at sælge fodboldstøvler, men vil gerne starte her, da jeg har en passion for dette område. 

Tak igen

MVH 

Jacob

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtigt :) 

Men skal selv lave nogle undersøgelser om folk ville være villige til at købe mine fodboldstøvler. En del af min uddannelse er at kunne lave en markedsresearch, men er rigtig glad for at du ville komme med dit input og vær ærlig. 

Man skal tro på sin ide og nogle af de andre som også deltager her giver gode råd til mig som nybegynder. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)