Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jer der bruger Paypal: kan man sætte så der først hæves når man sender vare

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har netop oprettet mig (tidligere Ewire kunde) og har testet det ved selv at lægge en ordre i min butik.

Desværre blev pengene trukket med det samme, og det er jeg ikke pjattet med (især fordi det jo var mine egne penge harhharh)

Ej men jeg foretrækker at hæve folks penge når jeg sender - ikke før.

Kan man ikke vælge det derinde? At man som firma selv aktivt skal gennemføre transaktionen? Sådan var det hos Ewire (RIP)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre, ikke muligt.

Men pengene bliver kun reserveret i første omgang (1-2 dage) , lige som ved alm. betalinger med VISA/MC

 

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for svaret. Så burde jeg kunne annullere i woocommerce og så undgå at pengene bliver trukket ikke?

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller.. jeg skal måske også ind i Paypal og få den refunderet? Hvorefter gebyret så nok er smuttet..?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kører jeg med Paypal gennem Shopify, og der har jeg sat den op, så den godkender kreditkortet, og når jeg gennemfører ordren/afsender den, så hæver den først beløbet der.

Så det må man vel også kunne i andre shopsystemer

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid uden problemer refundere delvis/hel beløbet.

PayPal tager et mindre gebyr for det (tror 1 kr), og det store gebyr er selvfølgeligt også smuttet.

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Nu kører jeg med Paypal gennem Shopify, og der har jeg sat den op, så den godkender kreditkortet, og når jeg gennemfører ordren/afsender den, så hæver den først beløbet der.

Så det må man vel også kunne i andre shopsystemer

 

Fedt! Kan du huske hvor? :D Det var nemlig dét jeg ledte efter...

 

Noget andet: Hvorfor og hvordan fanden kan det være, at der er blevet rettet i min overskrift "Overskrift senest rettet kl.xx af wordpress support" står der så??!! Der er smidt en ekstra sætning ind - som absolut ingen mening giver?! Hvad sker der for det Amino???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Du kan altid uden problemer refundere delvis/hel beløbet.

PayPal tager et mindre gebyr for det (tror 1 kr), og det store gebyr er selvfølgeligt også smuttet.

Det procentuelle afgift (mellem 1,9% - 3,4%) refunderes, men den faste afgift på DKK 2,60 refunderes ikke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)