Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen Uldal Når jeg nu har søgt om det ny navn Den glade hund.dk og det var ledigt derinde og når jeg slår det op på nettet, er der flere der hedder dengladehund.dk men ikke Den glade hun.dk, er det kun blogs tror jeg?. Vil det være en mulighed så?    Mvh S.larsen 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg  Pet-care.dk officielt slettet fra DK Host. Men jeg starter op igen og denne gang i et navn uden nogen streg prik eller ligne ;) 

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt klingende navn, der er ledigt, og ikke lægger sig op af andre:

petbix.dk - bix er et mere "hyggeligt" navn for shop, butik, osv.

petset.dk - associeres med "Jetset" (luksus).

petofil.dk - Nok over stregen, men betyder jo egentlig blot at man holder af dyr.

petsale.dk

petmax.dk

Håber at det kan bruges....

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel ved du hvordan jeg søger et hurtigt domæve navn , da ikke kan der Dk. hoster, fordi jeg skrev en e-amil og der kan lagt tid nu

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lyder som en fornuftig plan du gang i

kan man bare skifte Web adressen ud og gemme alt indhold i det 'system' du bruger. Ellers er det jo et stort arbejde du får gang i nu

held og lykke med !

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen - jeg vil anbefale du besøger vores partner på Amino - Surftown - på www.surftown.dk 

i bunden af forsiden kan du søge navne og se om de er ledige enten i .dk eller .com .nu og andre endelser :)

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig flinkt af dig du gider og sætte dig tid til at søge på nogle navne for mig, men satte mig ned idag, som folk nu pænt forslog mig. Fandt noget på engelsk har og noget med hunde at, da jeg har lager og leverandør derover. Det er stadig en lille hemmelighed, men amino bliver da de første der får det at vide ;) . Da jeg tidligere idag var inde og slette mit gamle domæne navn ved Host.dk (navnet pet-care.dk,) kunne jeg da bare have ændret det og stadigvæk havde kørt med det samme CVR nr, eller skal jeg nu reg det nye navn ved Virk.dk eller hvad?, da det jo stadigvæk har med hunde artikler at gøre. Mvh S.larsen 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt igennem DK HOST, Scannet, og min scannet, og det er  betalt, da jeg så ved at de forholdvis kan sætte det på med det  min webshop med samme eller skal jeg lige have registeret det nye ved Virk.dk først . Mvh S.lasen    Stadig væk lige en lille visning af mine dejlige produkter jeg sælger ;)

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir, Jeg har lige været inde på www.surftown.dk og der er mit nye navn også ledigt, så når det ikke kan ses på goggle www.surftown.dk og DK.Host,, goggle skriver kunn siden kan ikke vises ingen eksempler overhoved,  så er der vil ingen chance for ingen er´ejere det overhovedet, Mvh S.larsen.   

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, bent den webfactory er en af de bedste scannet, og har ringet in og spurgt og jeg kan stadigvæk arbejde backend imens uden at det bliver slettet. Jeg har så godt som i nat købt mit navn og ved så ikke om det skal reg igen ved DK .Host eller kan jeg bare kører på det gamle.   

Ps: min side har jeg fået lukket, Mvh S.larsen og på forhånd tal for hjælpen: 

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)