Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager de stave/slå fejl der nu må være i denne tekst ;)

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Uldal, de ikoner forresten tænker du nævnte var lidt forvirret, det syntes jeg også lidt selv, også lavet jeg det om til link til de sider det nu handlet om legetøj, jeg har tre forskellige stk. Jeg troede bare det en lille fordel som du selv siger at kunden skal hurtigt skulle kunne komme til det han vil købe, så please fortæl om du lagde mærke til at det var links. men ellers har jeg fjernet dem, som en god mand forslog mig ;) PS: min nye shop kommer op at kører igen senere i dag. Mvh S.larsen

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, jeg er ikke helt inde i det der med c2 knapper, jeg havde sat nogle logo billede link på forsiden vd velkost teksten, som så nu er fjernet Pt, fordi er det det du mener? Jeg har jo også en tilbuds billeder kørerne på siden, de kan trykke på. Men endelig please uddybe det noget mere formig. En go ven til mig der i dag ejer www.TrendBazaar.dk  snakkede noget om H1 og H3, har snakket med scannet om det og de siger min overskrift 1-2-3-4-5 osv svarer til det så derfor noget rodet lige. Jeg skal overstrege produktet med H1, men hvor henne også skal jeg helst midt i beskrivelsen igen fremhæve det, men denne gang med H3. Så bliver det halve af min tekst stort ikke kun ene ord ??. Mvh S.larsen. PS:har lukket og slettet mit pet-care og sendt alle order. På forhånd tak for hjælpen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

hvad dit firma hedder har som sådan ikke noget at gøre med hvad din webshop hedder.

du kam sagtens have en virksomhed (cvr registreret) der hedder S.Larsen Holding og have en eller flere hjemmeside/r med forskellige navne.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

S. Larsen, dette er blot en kort opsang. Jeg har handlet med PetCare ApS og deres produkter samt foder i et par år. Jeg ved med sikkerhed at de vil gå til kamp mod dig, ikke fordi du er en konkurrent men fordi at du får en engro virksomhed til at fremstå som om de sælger ud af bagdøren og pisser på os forhandlere. Derfor ville jeg kraftigt overveje et navneskifte. No heart feeling herfra, blot en venlig opfordring efter mit synspunkt :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kan ikke komme på siden?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skiftet navn og jeg vil da gerne fortælle det til Amino som en af de første www.forthehappydog.dk. synes også det passer bedre til en hunde butik. mvhs S.larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen:

Jeg har skiftet navn og jeg vil da gerne fortælle det til Amino som en af de første www.forthehappydog.dk. synes også det passer bedre til en hunde butik. mvhs S.larsen

Hahaha

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)