Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ang det med navnet så er du nødt til at finde ud af hvad du gerne vil have. Vil du gerne have en masse hits på din hjemmeside af alle mulige folk, eller vil du gerne have hits fra kunder der rent faktisk køber noget.

Uanset om det er lovligt eller ej, så vil du opleve stor hit-rate det er der ingen tvivl om, men det er fra folk der irriterret over de ikke ender på den korrekte hjemmeside bare drøner videre igen. Du vil IKKE få kunder i butikken af det.

Der er stor forskel på om det er en fordel eller ej. Har du eksempelvis en side som bilgalleri.dk der lever af at sælger reklamenbannere er det jo fint at vise en stor hitrate frem til kunderne da det er det de betaler for. Men da du sælger produkter ville jeg seriøst overveje at brande mit eget navn. 

Det kan jo også give bagslag. Er der en kunde der er glad for det han/hun har købt hos dig vil de jo fortælle deres venner at de skal gå ind på petcare.dk og købe noget. Dvs alt din mundtilmund reklame slår fejl, og det får du heller ikke kunder af, og det endda de kunder der er størst sandsynlighed for vil købe noget.

Fat at der ikke skal ret meget til før folk bare cykler videre til næste webbutik der sælger præcis det samme som dig.

Omkring din side. Fin side, den forekommer mig voldsomt rodet på forsiden hvor man bliver bombarderet med alle mulige ikoner og bannere. Jeg sad og kiggede på den i noget tid før jeg begyndte at kunne orientere mig.

Fjern din tekst øverst på siden hvor der står "velkommen" og så fjern også de leverandørlogoer hold kæft de forvirrer helt vildt. Det er jo ikke dine leverandører du skal have folk klikker på men dine produkter.

Drop den animerede intro-banner ting øverst, bare lad den være statisk (så loader siden også hurtigere for dine brugere hvilket er en fordel).

Jeg har tidligere også drevet webshop, og du skal vide at ud af omkring 4-5000 hits dagligt bruger 80% af de besøgende under 3 minutter på din hjemmeside. Det er stof til eftertanke så sørg for at holde det enkelt. Fint med tilbud i midten, fint med den gode menu yderst til venstre. Fint banner. Træls sted indkøbskurven ligger (lige oveni banneret, det ser træls ud).

Og så tag imod kritikken, eller fjern din tråd igen. Hvis man spørger efter hvad folk syntes, så får man oftest et ærligt svar. Hvis du er den type der ikke tåler kritik, så hold dig fra at lave sådanne indlæg. Det bliver en dårlig oplevelse for dig, og for andre.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at ændre de ting du snakker om logo osv, det var sgu noget jeg kunne bruge til nogetog har skrevet til DK. Host for at høre min rettigheder ang navnet.  . Mvh S.larsen  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

At du skriver til dk-hostmaster gør ikke den store forskel, du benytter et navn (dog med bindestreg), hvor der er copyright - den går bare ikke, der er ikke så meget mere i det - og det har du fået fortalt et hav af gange i tråden, så for din egen skyld så find et nyt navn inden du bliver ramt af et sagsanlæg.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet det skal lukkes ned og søgt efter et nyt. S.larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

en ide i forhold til det du har skrevet om dine varer kunne være:

pet-delux.dk

luksus-pet.dk

luksus-petshop.dk

alle 3 er ledige :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår ikke hvorfor du opretter en tråd hvor du efterspørger konstruktiv kritik af din side og du får oceaner af hjælp fra den ene og den anden og flere er behjælpelige med af fortælle dig du bryder loven og risikere erstatningskrav og alligevel er dit eneste svar at du har snakket med dk-hostmaster.

lyt nu for pokker til den kritik du selv har bedt om og lad vær med at blive fornærmet over at folk rent faktisk prøver og hjælpe dig. men du havde måske troet du skulle soves ind i glans og glitter og hvor fantastisk en side du har osv. held og lykke fremover

vh Jacob Dalgaard 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og slette navnet og annulleret mine ordrer, så intet er solgt i navnet www.pet-care.dk  og min butik er midlertidigt lukket så jeg lytter altså til hvad i nu siger til mig. Du siger de er ledige, ja men det var pet-care.dk også da jeg købte det og er det ikke noget der hedder petdeluxe også står jeg med samme problem igen ?.  Mvh S.larsen

 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har søgt om navnet den glade hund, og det var ledigt. Jeg vil ikke lyde sur over folks råd herinde, så jeg undskylder mange gange hvis det er muligt nogle synes jeg virker ligeglad. Jeg erglad for jeres input, men ked af at måtte lukke min butik midlertidig.    Mvh S.larsen 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i alle tilfælde fraråde et navn med brug af bindestreg. Folk husker det bare ikke. Siger en til en anden at du skal gå ind på glad hund.dk så taster folk bare gladhund.dk og ikke glad-hund.dk.

Igen, folks tålmodighed foran skærmen er for langt de flestes vedkommende absolut minimal.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)