Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg jo bruge udstyr i min top banner også, så endnu engang TAK!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sune, din bindestreg hæver dig ikke over varemærkelovgivningen, så det er for at hjælpe dig, jeg har gjort dig opmærksom på at du bryder loven og et andet firmas rettigheder, når du bruger deres navn.

Hvis PETCARE hiver dig i retten, kan du forvente at skulle/blive dømt til betale tusindvis af kroner. Så er du advaret.

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

s.larsen:

Hej Carsten, for at svare dig på dit spørgsmål, så spurgte jeg DK. Host om der burde blive nogen problemer med mit navn, de siger så, at så længe jeg har min streg i midten så har jeg mit på det rene. Jeg synes folk herinde er hurtige til at dømme hinanden istedet at hjælpe. Jeg havde den opfattelse af siden her at det kunne hjælpe mig, men jeg føler ikke folk herinde vil hjælpe mig med tingene. Dømme andre er nemt nok ja, men at hjælpe andre er klart sværer. Jeg som troede det kunne hjælpe at melde sig til siden. Mvh S.larsen

Måske det er mig, der er noget galt med, og så skal du selvfølgelig bare se bort fra mit indlæg, men for fanden hvor er du ignorant. Du bliver fortalt, at du rent faktisk krænker PetCare's rettigheder/varemærke. Dét er da en KÆMPE hjælp for dig - så du ikke bare danser videre med klapper for ører og øjne i god tro og så bliver overrasket over et erstatningskrav, når PetCare synes de kan få mest muligt ud af dig. LÆS OG REAGÉR for dælen da.
For at komme med lidt kritik til din side.
1) Dit banner virker hjemmelavet og amatøragtigt. Jeg tror, det er skrifttypen, der gør det.
2) Jeg savner c2a. Få sat nogle c2a knapper op på kategori-niveau og på forsiden, så brugeren har så få klik som muligt fra landingsside til køb.
3) Webshop-mærket nede i venstre side virker for mig bare useriøst. Men det er nok bare mig.
4) På produkt-niveau ville jeg klart få mere fokus på c2a. Jeg ville også arbejde med skrifttyper og farver. Det er en jungle lige nu - vær mere konsekvent.
5) Din "om-os" side er for uoverskuelig at læse, når du bare kører det ud i én smøre. Lav nogle linjeskift hist og pist.
6) Din "nyttige links" side er lidt tam. Lav da en forklaring til hvert link?
7) Din størrelsesguide-side skal også overhales. Vær konsekvent med linjeskift og farvevalg.
8) Hvor finder jeg din adresse på siden?
God vind.
KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen fik at vide fra en klog fætter fra USA, at man kan ligge sig op af de store og derved få en masse gratis reklame, fordi det skaber lidt oprør ja, men jeg bliver hørt og set samtidigt. Men jeg vil da klart skifte hvis det går hen og bliver et problem i fremtiden, Mvh S.larsen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Carsten - du får problemer med det navn og formentlig ret hurtigt frataget dit domænenavn, du skal også være glad hvis du slipper for sagsanlæg.

I øvrigt hedder det ikke "LUKSUS UDSTYR" men "LUKSUSUDSTYR" - jeg ved det det med om det er ét og to ord er problematisk, men på en webshop er det ret vigtigt den slags er skrevet korrekt, ellers fremstår det ret uprofessionelt.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for nævner det igen, og jeg skal nok tag det til efterretning, men der er lukket i weekenden jo ved DK. Host. Men da jeg købte navnet have en kvinde haft det i over 2 år og hun ikke have ikke haft nogle problemer med navnet, ved det da jeg har haft ringet til hende personligt. og er ved at rette Luksusudstyr TAK!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til orientering så har du den slags fejl i stort set alle dine tekster, få en tekstforfatter på eller få i det mindste læst korrektur på siden - den er fyldt med fejl og formuleringer der desværre ikke er særlig gode.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du bestiller ikke andet end at brokke dig over den efterspurgte kritik.

Nu er folk på Amino generelt behjælpelige og flinke, at du ser dette som "angreb" på hvad du har lavet og laver, er 100% din egen fejl.

Nu har 3 personer sagt du skal få dig et nyt domæne, eftersom det du har gjort, er en af de få ting som alle burde vide, at man ikke gør. At en eller anden gut fra USA har vejledt dig således, ændre ikke på loven om det herhjemme. Ej heller forrige ejer eller DK hostmasters udsagn.

Tror ikke de personer der har nævnt det, er de sidste der nævner det; Skift dit domæne-navn., NU. - For din egen skyld og ikke mindst din pengepung.
Det hjælper dig bestemt ikke at du nu er blevet vejledt og fortalt om reglerne, at du så ikke gør det, i fremtiden vil denne samtale kunne bruges, hvis de altså finder det. - Så vil det være endnu hårdere straf, eftersom du er blevet fortalt at du har stukket hele kroppen ned i en kagedåse, som bestemt ikke tilhøre dig.

Skift det, alt andet er direkte ignorant og dumt.




Til din hjemmeside; præcist hvad de andre har sagt, banneret ser amatør agtig ud, teksterne mangler korrektur læsning og din side mangler C2A knapper og generelt blot mere "webshop" over den. Det virker som om du har lært at lave en semi fin side, også bare er sprunget ud i det med lidt snylten på et gigantisk firma's navn i dit domæne.

My cents.. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige lavet min banner med animation i. Jeg er i gang med at lave den side med nyttige links skal jeg lukke den imens da? Jeg tager det til og prøver, men jeg er helt ny med angående design og jeg vil klart få en til at kigge på teksterne. Tak! Mvh S.larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke klikke på det.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)