Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede et indslag tidligere på dagen, der drejede sig om min webshop www.pet-care.dk og har nu rettet de små stavefejl og min top banner, som nogle så flinkt sagde ikke så, så godt ud, for mit design. Jeg har desværre ikke haft de mange kunder i butikken endnu, så hvis nogle har lyst til at give ris/ros og måske en kommentar på hvorfor?, så er de hjertelige velkommen. Mvh S.larsen

PS: er der nogle der vil være så flinke og fortælle mig hvordan jeg laver et link fra min private Facebook og over til min www.pet-care.dk så jeg på min webshop kan have et link dertil.

 

Dette er mit nye banner jeg selv har lavet?, med animation 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det ser godt nok meget useriøst ud. Hvad med at få en professionel til at hjælpe dig? 

Btw tror du selv PetCare vil lade dig snylte på deres navn?


Hvorfor ikke trykke på 'Reset' knappen. Finde dit eget unikke navn. Betale en webdesign 10-20000 kroner for en professionel

og funktionel webshop.

 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg da godt nok sige var et negativt svar, jeg synes du skulle uddybe dig selv noget mere og forklare hvorfor du mener det ser useriøst ud på min webshop www.pet-care.dk  . Hvad skal Petcare kunne gøre da det er mit domæne navn og giver mig mange søge point og hvis de er så store er de sgu nok ligeglad så længe jeg ikke er en konkurent for dem. Men at du giver ris er i orden, bare du så havde noget bedre at sige, end at ligefrem sige jeg skal dreje nøglen om, er det ikke lidt hårdt sagt og hvorfor?.   Mvh S.larsen  

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld det meget negative svar.

Det der umiddelbart gør hjemmesiden uprofessionel er dit banner,
ellers ser den meget fin ud.

Jeg er bare bekymret for om de ikke kan fratage dit retten til det domæne

 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan stadig ikke forstå dig over en banner, jeg er pt ved at lave en med animation, så det giver et mere professionelle først hånds indtryk på kunderne. Jeg troede vi hjalp hinanden herinde imod de store og ikke omvendt. Jeg har ladet mig fortælle af en i branchen, at det giver en masse gratis reklame og det ønsker alle jo. Så længe det er købt og mit kan de ikke gøre noget så længe jeg bruger min streg på mine produkter, som visitkort osv. Jeg handler jo kun med hunde ting og de handler med alt inde for dyr. De handler med plastic og andre billige mærker. Jeg handler med mærkevare og udlukkende ÆGTE læder halsbånd til billigere end mange af de store og kan de ikke lide det, så må de jo købe min shop. ;) Jeg vil gerne høre mere om hvorfor du tro det kan være en ulempe, da alle kender petcare i forvejen i Danmark, behøver jeg jo ikke så meget på markeds førring Jeg har snart 200 like på Facebook og mine reklamer er nået ud til over 20,000. Godt eller skidt ?  

Mvh S.larsen

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du snylter på deres navn? 

Jeg kender ikke lige lovene og om de har retten til navnet Pet Care,

men hvis de har kan de uden videre kræve domænet overdraget via dk hostmaster?

 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Snylte, det var da nogle grove ord du fyrer af på en lørdag aften, jeg vil sige låne og da vi slet ikke handler med de samme ting og mærker kan jeg ikke se jeg ville blive et problem for dem. Jeg spurgte da DK Host om de kunne gøre noget og da sagde de ikke umiddelbart, så længe jeg bruger den streg der. Jeg har ændret lidt på banneret indtil farverne kommer på plads på billedet. men bedre  håber jeg da, ellers for jeg jo det at vide ;) Mvh    S.larsen

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle jeg så mene det samme om dem og omvendt.  http://domainsigma.com/whois/da/pet-care-supplies.info

Hvis ikke nogle tænker sådan vil alle de store overtage hele market, også tror jeg ikke McDonald og burger king havde været her idag, ? Jeg vil da tage det til mig og få det undersøgt noget mere til bunds. Det eneste produkt de har, som jeg også har er deres kong gummi legetøj, ellers er mit lukkende Luksus og kvalitets ting til hunden og kun hunden. Det er forskellen på dem og mig, hvis du skulle spøge mig om hvad der er forskellen på petcare  og www.pet-care.dk 

Mvh S.larsen

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside du har, men jeg er også bange for dit navn giver problemer men først når du er stor nok, til de opdager dig :-) tror virkelig det er en sag du vil tabe.

Synes også dit motto med de kræsne hundeejer lyder negativt 

vh Bent 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen:
Snylte, det var da nogle grove ord du fyrer af på en lørdag aften, jeg vil sige låne og da vi slet ikke handler med de samme ting og mærker kan jeg ikke se jeg ville blive et problem for dem.

Hvis det er en fordel for dig, at kalde dig selv noget, som ligner Petcares navn, så er det en ulempe for dem. 

Og ja, banneret er altså forfærdeligt.

- Animationen er kornet og får banneret til at virke dybt uprofessionelt.

- Fonten, Times New Roman, eller hvad den nu er, passer slet ikke til resten af siden, og heller ikke en særlig pæn font at bruge på web.

- Skyggen på teksten er heller ikke i min optik særlig pæn.

- Hvad vil du kommunikere med banneret? De dyrebare sekunder du har til at overbevise folk om, at de skal blive på din side, vil du bruge 1 af dem på ordet "pet-care.dk"? 

- Så er der "de kræsne hundejere", som er kornet og skævt står skrevet over en hund, som har et orange øre, nok efter noget Photoshop retouching. "De kræsne hundejere" fortæller ingenting om, hvad du tilbyder dine kunder. Forestil dig, at du landede på en fuldstændig blank side, hvor den eneste tekst var "De kræsne hundejere". Hvad ville du tro, at siden handlede om? Jeg tænker måske et forum for kræsne hundejere, selvom jeg ikke helt ved, hvad en kræsen hundejer er. Måske er siden bare en blog, hvor de kræsne hundejere viser deres hunde frem? 

Håber det hjælper :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)