Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 33 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Ifølge dem selv har de begæret konkurs inden skifteretten lukkede d.11.4.2014, så vidt jeg kn se så lukker skifteretten i århus kl.15, men har så ladet deres systemer og betalinger køre videre indtil kl.19.30 hvor de fik meldingen fra finanstilsynet. Det er jo også helt galt.

Se mit sidste indlæg.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps :) 

ja det er sku en underligt "konkurs" .. 

:)

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps :) 

Eller det vil sige nu har jeg :) Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:
De er IKKE juridisk konkurs, før deres hjemmeside annoncerer det

Jo - fristdagen (startstidspunktet for en konkurs virkning) vil starte på det tidspunkt skifteretten modtog konkursbegæringen. a

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en ny løsning er der sikkert mange, der har brug for.

Jeg kan hjælpe med en S5 / Valitor løsning:

Hurtig oprettelse og lave priser.

Ring / skriv gerne til S5:

TLF: 8736 1457 / 8736 1458

Mail: amh@s5.dk // */ // ]]>    / sea@s5.dk

Priser:

Afhænger af sammensætningen imellem dansk- og udenlandsk udstedet kort. Typisk vil prisen være imellem 1,40% - 1,95%. Lad os antage, at du forventer, at max 10% af omsætningen vil ske på udenlandsk kort, så vil prisen hedde 1,50% for alle korttyper.

S5 / Valitor modtager: Visakort, Visa Electron, Visa/dankort, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro. Man kan også kombinere det med en Nets løsning, så man modtager dankort og Visa/dankort igennem Nets.

Vi bruger ePay som betalingsleverandør (PSP).

Ingen løbende gebyrer. Altså ingen afgift pr. måned, pr. kvartal eller pr. år.

Eneste gebyr ud og kortgebyr er oprettelsesgebyret på DKK 1.900,-

Eneste krav til dokumentation er billede- og konto dokumentation. Altså ikke noget krav om regnskaber eller årsopgørelser fra SKAT.

Oprettelsestid: Max 10 bankdage, hvis korrekt dokumentation er medsendt og hjemmesiden lever op til lovgivningens o Valitor´s krav.

Vi oplevede i går rigtig stor interesse for vores løsning - måske nogle ringede forgæves - vi er klar igen i dag til at hjælpe.

Mvh

Svend Erik Andersen

Mail: sea@s5.dk

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

At ledelsen/direktøren og bestyrelsen bare holder sig væk, og ikke står frem og viser, at de har lidt hår på brystet, er så ynkeligt!

Svage personligheder i en svag virksomhed.

Jeg har ca. 20 - 25.000 tilgode og jeg klarer mig da, men mit mulige tab er fra en nyligt oprettet webshop sidste efterår, hvor vi i familien har brugt mange kræfter på at få shoppen i gang.

Mit input her er ikke rationelt, men meget baseret på følelser. Det erkender jeg.

Dårlige  betalere, og personer/virksomheder, der ikke overholder sine aftaler, er det af alt, der får mig mest op i det røde felt.

Jeg får et muligt tab - men de skal leve med at pisse på så mange mennesker. Ubehageligt.

Min kamp starter nu, og jeg håber mange af alle andre, der har penge tilgode gør det samme. Jeg giver aldrig op! 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

visti:
Eller kom forbi www.beeptify.com ;o)

 

Med alt respekt for beeptify, så er det jo ikke en direkte udbyder med udelukkende fokus på online kreditkort betalinger, og det er det hul som skal udfyldes efter ewires død.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik, Ang. S5 løsningen, hvad er liggetiden på de optjente midler? Ewire f.eks havde 7 dage mellem udbetalingerne, hvad er jeres?

EDIT: Og hvem ligger inde med midlerne efter kreditkortselskaberne har frigivet dem?

Side 33 ud af 49 (488 indlæg)