Se mit sidste indlæg. |
Jeps :)
ja det er sku en underligt "konkurs" ..
:)
Se mit sidste indlæg. |
Jeps :) ja det er sku en underligt "konkurs" .. :) |
Nå man bliver sku helt deprimeret af det her, har du set jeg har oprettet en tråd til vores fælles projekt :-) |
Jeps :) Eller det vil sige nu har jeg :) |
Jo - fristdagen (startstidspunktet for en konkurs virkning) vil starte på det tidspunkt skifteretten modtog konkursbegæringen. a |
Ja, en ny løsning er der sikkert mange, der har brug for. Jeg kan hjælpe med en S5 / Valitor løsning: Hurtig oprettelse og lave priser. Ring / skriv gerne til S5: TLF: 8736 1457 / 8736 1458 Mail: amh@s5.dk // */ // ]]> / sea@s5.dk Priser: Afhænger af sammensætningen imellem dansk- og udenlandsk udstedet kort. Typisk vil prisen være imellem 1,40% - 1,95%. Lad os antage, at du forventer, at max 10% af omsætningen vil ske på udenlandsk kort, så vil prisen hedde 1,50% for alle korttyper. S5 / Valitor modtager: Visakort, Visa Electron, Visa/dankort, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro. Man kan også kombinere det med en Nets løsning, så man modtager dankort og Visa/dankort igennem Nets. Vi bruger ePay som betalingsleverandør (PSP). Ingen løbende gebyrer. Altså ingen afgift pr. måned, pr. kvartal eller pr. år. Eneste gebyr ud og kortgebyr er oprettelsesgebyret på DKK 1.900,- Eneste krav til dokumentation er billede- og konto dokumentation. Altså ikke noget krav om regnskaber eller årsopgørelser fra SKAT. Oprettelsestid: Max 10 bankdage, hvis korrekt dokumentation er medsendt og hjemmesiden lever op til lovgivningens o Valitor´s krav. Vi oplevede i går rigtig stor interesse for vores løsning - måske nogle ringede forgæves - vi er klar igen i dag til at hjælpe. Mvh Svend Erik Andersen Mail: sea@s5.dk |
Helt enig. At ledelsen/direktøren og bestyrelsen bare holder sig væk, og ikke står frem og viser, at de har lidt hår på brystet, er så ynkeligt! Svage personligheder i en svag virksomhed. Jeg har ca. 20 - 25.000 tilgode og jeg klarer mig da, men mit mulige tab er fra en nyligt oprettet webshop sidste efterår, hvor vi i familien har brugt mange kræfter på at få shoppen i gang. Mit input her er ikke rationelt, men meget baseret på følelser. Det erkender jeg. Dårlige betalere, og personer/virksomheder, der ikke overholder sine aftaler, er det af alt, der får mig mest op i det røde felt. Jeg får et muligt tab - men de skal leve med at pisse på så mange mennesker. Ubehageligt. Min kamp starter nu, og jeg håber mange af alle andre, der har penge tilgode gør det samme. Jeg giver aldrig op! |
Med alt respekt for beeptify, så er det jo ikke en direkte udbyder med udelukkende fokus på online kreditkort betalinger, og det er det hul som skal udfyldes efter ewires død. |