Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 41 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige modtaget en mail med følgende:

Kreditorinformation nr. 1

 
         
 

ewire Danmark A/S under konkurs, Søndergade 4, 2., 8000 Aarhus C - CVR-nr. 26313600

ewire Danmark A/S er taget under konkursbehandling ved dekret afsagt den 15. april 2014 af Skifteretten i Aarhus på baggrund af en egenbegæring fra skyldner.

ewire Danmark A/S har drevet virksomhed fra adressen Søndergade 4, 2., 8000 Aarhus C.

Advokat Jørgen Hauschildt er af skifteretten udpeget som kurator.

Skifteretten har ikke i forbindelse med afsigelsen af konkursdekretet truffet beslutning om indkaldelse til skiftesamling til valg af kurator og eventuelt kreditorudvalg. Fordringshaverne kan begære skiftesamling til valg af kurator og eventuelt kreditorudvalg afholdt ved at fremsætte skriftlig begæring herom til skifteretten senest 3 uger efter bekendtgørelse om konkursen har været indrykket i Statstidende.

Senest fredag den 25. april 2014 kl. 12 vil det være muligt at få adgang til en oversigt over Deres kontoindestående samt mulighed for elektronisk at anmelde kravet i konkursboet på http://ewire.dk. De opfordres til at anvende denne løsning frem for at anmelde kravet pr. mail.

De opfordres samtidig til at anmelde Deres eventuelle krav inden 4 uger fra konkursens bekendtgørelse i Statstidende. Hvis et eventuelt krav ikke formelt anmeldes i konkursboet,
vil kravet ikke modtage andel af eventuel dividende i boet.

For kreditorer med hjemsted i Danmark er det en forudsætning for en eventuel senere dividendeudlodning, at CVR-nr. eller CPR-nr. er blevet oplyst. Jeg skal derfor opfordre Dem til at oplyse dette i forbindelse med Deres anmeldelse af krav i boet. For udenlandske kreditorer er angivelse af navn og adresse tilstrækkeligt.

Henvendelser i sagen bedes ske pr. e-mail: ewire@bechbruun.com.

Næste kreditorinformation vil blive fremsendt om ca. 3 uger, jf. konkurslovens § 125, stk. 1.


Med venlig hilsen
Jørgen Hauschildt

Claus Hilligsø Bak
Kræver ingen underskrift

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop også modtaget denne besked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad er folk hoppet over til som erstatning for ewire? :)

Er meget i tvivl, men har besluttet mig for, at ihvertfald åbne op for MobilePay, men det er jo bestemt ikke nok.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal. Ingen problemer endnu og ingen klager heller. Umiddelbart heller ikke noget at se på konverteringen.

Tværtimod var der jævnligt problemer med Ewire faktisk, enten fordi folk havde en gammel Ewire konto (som de ikke anede noget om, og som så var blevet lukket e.l.), eller at Ewire ikke kunne acceptere visse former for MasterCard. Ewire påstod det var "visse firma MasterCard", noget med at MasterCard anså Ewire som et gambling-website. Måske der også har været problemer med udenlandske MasterCard hos Ewire, synes jeg at jeg har læst noget om, måske tidligere i denne tråd.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal + afventer oprettelse hos YourPay.

Har fået en dårligere konvertering med PayPal, og en direkte klage over at en kunde ikke vil betale med PayPal

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paypal og afventer Sweedbank.

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er god grund til at fokusere på lukningen af ewire som noget positivt. Om ikke andet et wake-up call...

I sidste ende skal kunden have den bedst mulige løsning, og vi kan nok blive enige om at det ikke er eller var ewire...

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ser stor interesse for indløsningsaftale igennem Valitor.

Skriv gerne for info.

 

Mvh

Svend Erik Andersen

sea@s5.dk

 

 

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Svend Erik Andersen:
Vi ser stor interesse for indløsningsaftale igennem Valitor.

Det tror jeg gerne, så meget du har reklameret i denne tråd efterhånden...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet adgang. :-S

Jeg havde bestilt udbetaling om onsdagen. Pengene er ikke kommet ind på min konto. Og er heller ikke tilbageført på Ewires konto.

Andre der overlever det samme?

Noget der evt har en ide om hvordan jeg er stillet over for de penge der var hævet fra ewire, men ikke kommet ind på min bankkonto. 

Side 41 ud af 49 (488 indlæg)