Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 38 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle kort er kun Visa kort, andre Visa/dankort og andre kan være kort der er sammensat af Visa og en anden type kort. Vi modtager jo kort fra hele verden.

 

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:
Visa kort, andre Visa/dankort

Så hvad er forskellen når i modtager disse korttyper?

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi giver en fast pris - en %sats, der afspejler sammensætningen af dansk- og udenlanske udstedte kort. Udgiften for at indløse de forskellige kort er dog meget forskellig og afhænger bl.a af, om kortet er udstedt i Danmark, Europa, USA eller et andet sted. Der er også stor forskel på, hvor meget udsteder - bankerne - skal have for hver enkel transaktion.

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:
Vi giver en fast pris - en %sats, der afspejler sammensætningen af dansk- og udenlanske udstedte kort. Udgiften for at indløse de forskellige kort er dog meget forskellig og afhænger bl.a af, om kortet er udstedt i Danmark, Europa, USA eller et andet sted. Der er også stor forskel på, hvor meget udsteder - bankerne - skal have for hver enkel transaktion.

OK. Så hvad er forskellen?

Det du helst ikke vil sige er, at i ikke kan modtage Dankort, og at man ikke må vise Dankort-lgoet på sin side, hvis man benytter jer. - Det synes jeg nu er vigtig information til mange webshop-ejere.

Jeg kan oplyse at i 2013 var 28% af mine dankorttransaktioner fra Dankort, og ikke fra blandingskort. - Man skal jo også være klar over, at ca. 28% af kunderne ikke kan handle i butikken.

Jeg synes det er et helt fint produkt du og andre har, men jeg bliver noget harm når i prøver at skjule sådanne ting for dem der ikke har megen tid til at sætte sig ind i det, og hvad værre er.. Prøver at få det til at se bedre ud, ved at nævne 'Visa/dankort' - som et kort i kan modtage.

Har kigget lidt på jeres side. Jeg kan se, at i ikke nævner 'Visa/Dankort' der.. Sikkert fordi i ikke må nævne dankortet når ikke i kan modtage det. - Men så ville det være god markedsføringsskik at lade være med at nævne det her også!

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nævnte flere gange, at vi ikke modtager det rene dankort (5019), det har Nets monopol på. Der er dog mange forretninger - både fysisk og on-line, der ikke ønsker at have noget med Nets at gøre pga sikkerhedsstillelse, 1½ times venten på kundeservice og 8-10 ugers ekspeditionstid.

Nogle kunder han både en aftale med S5/Valitor og Nets, det er også en mulighed.

Det er min opfattelse at 4-5% af danskerne kun har et dankort (5019). Resten har andre korttyper eller ebgge dele. Når man vælger indløser må man vurdere, hvad man fravælger ved den ene og den anden løsning.

 

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle at vi har været så heldige at vi i Januar skiftede fra Ewire til en ren Valitor løsning sammen med Epay.

Vi oplevede en kort behandlingstid på små 10 dage (efter vi lige havde arbejdet os igennem alt papirarbejdet) Der er noget der ligner en halv dag på kontoret i papirarbejde hvilket egentligt er meget fair.

Deres system er meget professionelt, der er en fin backend, god support både i DK (som er salg) og på Island som har nogle kompetente teknikere.

I kan jo selv regne lidt på priserne her: http://kortgebyr.dk/ men jeg finder dem meget rimelige og efter skiftet fra Epay til Valitor har vi oplevet langt bedre konventering. At nogle få % af befolkningen så kun har et rent Dankort er ikke et større problem end at du kan tegne en ekstra aftale med Nets (kræver dog lige 50K eller mere i bankgaranti) Denne garanti kan de fleste slippe for hos Valitor (afhænger dog af hvilken brance du arbejder i osv.) At Svend skriver både VISA og VISA/Dankort giver vel god mening da det er sådan mange kender kortene? Det andet er vidst bare ordkløveri....

Desuden kan jeg fortælle at vi fik forhandlet lidt med Epay for at vi kunne komme hurtigt igang, vi kunne komme igang med hele systemet for 4000 kr incl moms og de er allerede tjent hjem efter d. 1. måned! Pengene fra Valitor får vi ugentligt ligesom Ewire.


Jeg har tidligere arbejdet med både Nets og Teller. Ingen har været i nærheden af det vi har opnået med Valitor, men på et eller andet tidspunkt tegner vi nok en aftale med Nets for at kunne tage Dankortet.


Håber dette kan berolige nogle af jer lidt :) Ellers så tag og giv dem et kald og få en ordentlig snak med dem ift. hvad de kan tilbyde, det går det langt lettere. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:
Jeg har nævnte flere gange, at vi ikke modtager det rene dankort (5019), det har Nets monopol p
og du har påstået at dankortet bliver lukket i 2015 hvilket er en usædvanlig kedelig markedsføring

jeres løsning er givet en løsning en del med fordel kan bruge, men det tager min tillid når man i markedsføring annoncerer dankortets lukning - hvilket er helt forkert

Der er mange (flertal) der givet KAN betale med visa kort og hvis ikke man som bruger ser det ekstra gebyr, så vil jeg tro mange uden problemer vælger deres visa kort til betalingen - men tager butikken ikke gebyr, så koster det den, så snart den er oppe i et rimeligt seriøst antal transaktioner, penge ikke at bruge nets

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Baserer du din udmelding på denne tråd John?

http://www.amino.dk/forums/t/210950.aspx?PageIndex=2

Da jeg fik dem som indløser i Januar fik jeg den besked at det handlede omkring deres Terminaler eller sådan noget, som fra Februar i år kunne tage 2 indløser aftaler, sådan at man på den måde kunne tage både Dankort (med Nets) og resten igennem Valitor.

Måske Svend kan komme på banen og fortælle mere, men jeg fik ihvertfald ikke den udmelding som der bliver beskrevet der da jeg talte med Valitor. 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god information Christian, vi er selv i dialog med S5 om en aftale med Valitor, alt virker professionelt fra dag 1 i den danske afdeling.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Soelberg Due:
At Svend skriver både VISA og VISA/Dankort giver vel god mening da det er sådan mange kender kortene? Det andet er vidst bare ordkløveri....

Gad nok vide om Nets mener at det bare er 'ordkløveri' - Jeg går ud fra, at du selvfølgelig fortæller dine kunder, at de benytter Visa-kortet når de handler hos dig, med de følger det måtte have? - Du skriver selvfølgelig heller ikke dankort nogle steder på dit site (heller ikke Visa/dankort) da det jo ikke et tilladt uden en aftale med Nets.

Christian Soelberg Due:
At nogle få % af befolkningen så kun har et rent

Tja... I mit tilfælde var det 28% sidste år. Men kan du sige farvel til 28% af omsætningen, så er det jo ikke et problem!

Christian Soelberg Due:
Jeg har tidligere arbejdet med både Nets og Teller. Ingen har været i nærheden af det vi har opnået med Valitor, men på et eller andet tidspunkt tegner vi nok en aftale med Nets for at kunne tage Dankortet.

Hvorfor dog det, hvis det bare er ordkløveri og kun få % af befolkningen?

Side 38 ud af 49 (488 indlæg)