Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 2 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

Ingen betalinger kan gå igennem deres system nu, man kan simpelthen ikke komme ind på den del af deres side.

Måske mandag den 14. April bliver årets dårligste dag...

Hvis du står uden betalingsløsning er https://paymill.com/da-dk/ er godt alternativ, hvor du ikke skal vente på en indløsningsaftale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

På et facebook forum hævder en yngre jura studerende, at Ewire må være omfattet af indskyder garantien. Det må da være forkert - er der nogen der skulle ha hørt fra nogen der ved noget om det, om det virkeligt skulle være tilfældet. 

Indskyder garanti omfatter pengeinstitutter i.h.t. bankpakke III og vel slet ikke sådan noget som betalingsformidlere??

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op :O!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire var ikke bare en betalingsløsning, men fungerede som online pengepung, og er derfor i et eller andet omfang omfattet af love og regler for banker. Men jeg tvivler på de er omfattet af indskydergarantien.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ewire er et betalingsinstitut. Indskydergarantien omfatter pengeinstitutter.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Ewire var ikke bare en betalingsløsning, men fungerede som online pengepung, og er derfor i et eller andet omfang omfattet af love og regler for banker. Men jeg tvivler på de er omfattet af indskydergarantien.
ja de er givet under finanstilsynets kontrol, men jeg tror bestemt ikke de er omfattet af indskyder garanti, men omvendt, en jurastuderende kunne jo har fundet noget?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at de er dækket, jf. denne side: http://www.gii.dk/daekkede-institutter.aspx

Følg der anvisningen for søgning hos Finanstilsynet og de dukker op.
Er vel også meget naturligt, hvis de har haft kundernes indeståender på en konto "online penepung".

 

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid vil det tage at få opsat Paymill, før det er fuldt funktionelt? Smile
 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun 1 time siden, at det gik en handel igennem min webshop med eWire som betalingsløsning. Det må vel betyde at jeg stadig skal sende kunden produktet, men ikke ser en øre af de 579,- som kunden har betalt? Synes det lyder fuldstændig absurd. Jeg har først set dette nu og lige stoppet for alle betalinger, som panikløsning har jeg hurtigt valgt at ansøge om en indløsningsaftale ved Teller/Nets og oprettet konto ved ePay. Er der nogen med erfaring der ved, hvor lang tid der går før dette kan være oppe og køre? Hvor hurtige er de til at gennemgå ansøgningen?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Det er kun 1 time siden, at det gik en handel igennem min webshop med eWire som betalingsløsning. Det må vel betyde at jeg stadig skal sende kunden produktet, men ikke ser en øre af de 579,- som kunden har betalt? Synes det lyder fuldstændig absurd. Jeg har først set dette nu og lige stoppet for alle betalinger, som panikløsning har jeg hurtigt valgt at ansøge om en indløsningsaftale ved Teller/Nets og oprettet konto ved ePay. Er der nogen med erfaring der ved, hvor lang tid der går før dette kan være oppe og køre? Hvor hurtige er de til at gennemgå ansøgningen?

Afvis ordren og send ikke varen - Skriv til kunden at du ikke kan acceptere betalingen pt. og at de kan betale på anden måde (evt. bankoverførelse) 

Side 2 ud af 49 (488 indlæg)