Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inline kortbetaling i Virtuemart

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg søger pt. en mulighed for at integrere kort-betaling direkte på check-ud siden i en Virtuemart shop, altså så kunden kan indtaste kortoplysninger direkte på check-ud siden uden at skulle videre til et betalings-gateway vindue, og jeg ved at PayPal Payment Pro understøtter denne mulighed, men PayPal tilbyder desværre ikke PayPal Payment Pro i Danmark.

Så det jeg vil høre er om nogle af jer kender til andre muligheder for denne slags "inline" betaling som kan integreres i en VM shop?

Venlig hilsen

Mikkel

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

epay har en løsning hvor man "iframer" løsningen ind. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, Morten.

Desværre viser det sig at ePay´s modul til Virtuemart ikke virker til Virtuemart´s One Page ckeckout layout.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg ved ikke om disse tilbyder inline kortbetalinger - men der findes i hvert fald plugins til Virtuemart fra dem: Skrill.com og Paymill.com - Måske de kunne bruges?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Nu ved jeg ikke hvor meget jeg tør bevæge mig ud i en Skrill-opsætning.. Det ser ikke ud til at de har det bedste ry:

http://www.trustpilot.dk/review/skrill.com

Med Paymill ser det da ikke meget bedre ud:

http://www.trustpilot.dk/review/www.paymill.com

Umiddelbart tør jeg ikke satse på et firma med så dårlige anmeldelser, når det jo handler om penge.

Det er bare super ærgeligt at PayPal ikke har deres Payment Pro produkt tilgængeligt i Danmark, da det præcis har de funktioner jeg skal bruge.

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke nærmere til de 2 systemer.

Kan se, at PayPal også har forholdsvis dårlige anmeldelser på Trustpilot.dk

Personligt har jeg et ambivalent forhold til trustpilot.dk, når en virksomhed som vivus.dk kan få 9.4 i score. 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt nok, men forskellen på PayPal og de andre systemer er at PayPal trods alt er så stort og kendt et brand at man er mere rolig med deres system.

For mit vedkommende skal der en del tiltro til før jeg tør lade mine betalinger foregå via en gateway.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)