Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så har jeg lagt sidste hånd på min nye webshop, catertrader.dk

Selvom du sikkert har travlt, vil jeg alligevel sætte pris på, hvis du kunne afse et øjeblik til at give lidt feedback på siden -  ris/ros forbedringer - alle kommentarer er velkomne.

Jeg glæder mig til dig tilbagemelding.

Hav en dejlig dag.

Mvh Kasper

www.catertrader.dk

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu med ny signatur Yes

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke en eneste der har mod på at give en tilbagemelding!!

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,
din shop er som sådan helt okay, men det er jo et standard theme - og det kan også være helt okay, men hvis du en dag får en konkurrent der vil "læne" sig op af dig, så kan han lave en shop fuldstændig magen til din - og det kan jo være lidt irriterende for dig, når det er sagt er det skam nydeligt nok.

Dog er dit logo temmelig pixeleret yderligere så synes jeg slet ikke det passer sammen med det øvrige design i shoppen, hverken i farver eller design - og netop her opstår problemet med et standardtheme der ikke modificeres. Dine bannere virker lidt for "hjemmelavede" og passer heller ikke ind i det øvrige design.

Jeg ville nok slå den almindelige beskrivelse fra og nøjes med at skrive tekst i kort beskrivelse, så al teksten står for oven. Man skal scrolle ned for at læse yderligere tekst og det er ikke optimalt. Ligeledes kan du i backend slå tags og anmeldelser fra, hvis du ønsker dette.

Anden anden ting er når du har et nedsat produkt bliver det oversat til: "Salg" - det skal du lige have gjort noget ved. I din check-ud står der også "Bank Transfer Payment" - det kan du nemt rette til dansk i backend under din betalingsopsætning.

Din "header_top" er i farven #F9FAFA - det ser lidt underligt ud, du kan rette dette i din styles.css på linie 119 til #fff - så får du hvid "header_top"

Du mangler helt klart at få gjort meget på SEO.


Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den konstruktive tilbagemelding

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide shoppen og farverne, og jeg synes også, at logoet passer fint til det andet. Jeg synes, det er et rigtig flot logo, men endnu bedre hvis det bliver mere skarpt. Det samme med billederne - de må godt være mere skarpe. 

Gråt og blåt synes jeg passer godt til noget med køkken og kølebokse, og den orange farve pifter lidt op. Evt. kunne man godt bruge lidt farve i venstre menu, eksempelvis bruge den mørkeblå farve fra logoet til overskrifterne her.

Der er et par fejl. Når man står på en underside og klikker på "Til forsiden", så popper et billede op. Dette sker også, når man klikker på logoet i headeren.

Man kan ikke klikke på Velkommen oppe foroven på siden, hvis det er meningen, at man skal kunne det, men hvorfor skal det egentlig stå der?

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-)

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Fin side :) men faldt dog over en fejl som du nok skal have rettet. På mac (safari / chrome, etc). oppe i toppen ligger en grafik fil med betalings kort. Den ligger gemt helt ude til højre side, så man skal scrolle siden mod højre for at se det. Ellers godt ;)

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret - og afsløret - den er ikke testet på safari/mac :-)

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

Jeg har to klare anbefalinger, der bør få en positiv effekt på din konvertering

1. Du bør få sat call-to-action knapper på din shop, så der skabes større interaktion.

2. Du bør fremhæve dine fordele som shop. Hvorfor skal man handle hos netop DIG?

Og ja - SEO delen bør optimeres hvis du har ambitioner om gode organiske placeringer.

Håber du kan bruge min feedback. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)